2009. december 28., hétfő

Megette fene

Ismét itt a blogol.hu-nál, sajos nem vártam meg a segítőimet, gyorsan töröltem borjankat, és dettát, és most ujra itt vagyok! Délután még gygondoltam, hogy komoly hiányérzetem lesz, de mára minden más lett...vagy legalább is erre a pillanatra, sajnos nem tudom most pontossan hogy hány napnál is tartuk, de majd utánaszámolok. Reggel elmentem misére, de eötte apa keltett aki Debrecenbe van, hogy utazótáska vajon merre lehet?? Hát ez egy jókérdés A böröndről tudtam hogy a nagyszekrénynél van , de utazótáska?? Van olyan is??? Hát persze hogy van. csak én nem tudok róla....Ezekután nagyon nyugtalanul aludtam ugyanis éreztem hogy lassan kellni kell, mise, reggel, vasárnap van. Aztán eszembejutott hogy honap ismét hétfő, ugyhogy ujra tanulás van, másfélhét lazulás után ismét kemény munkás hétköznapok jönnek....

Elmentem misére, kicsit beszélgettünk a csajokkal, errpl arról, és már jöttünk is haza, tegnap félfüllel hallottam hogy Meliék esetleg jönnek ma Arkadozni, nem voltam egésszen biztos benne, de amire hazaértem addigra anya közölte hogy jön Bábi, nagyon örültem nekik!

Megebédeltünk, kicsit tanultam-Beszélgettünk, aztán jött a Meli akivel is chatet próltuk beállítani a blogon, nem jött össze így töröltem a kedvest, az elején még fájt tudtam hogy rossz érzés lesz megtenni, de mostmár beláttam hogy jobb igy a detta.blogol.hu-nak..... Azért hiányozni fog hogy az elmult 2 hónapot nem olvashatom majd vissza....Már semmi se lesz olya mint régen!!! Annyira utálom



--------------------------------------------------------------------------------




302 NAP

(Sajnálom, hogy az elmult kb 70 bejegyzést nem hozhatom vissza...-dehát ez van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése