2009. december 28., hétfő

2008-11-13 17:15

Tegnap nem tudom hogy mivolt lényegébe már nem is számít. A mai napom diohéjba nemvolt nagydolog. Törin feletünk igaz nem sokan , csak annyian mint amenyien szoktak. Barna Móni felelt az én tételembőlk az Okori róma hódításia - én dolgozam ki mint mindig/mindint lassan visszaveszem 9 es címem "ügyeletes stréber" mi más?? Na jó azért itt még nem tartunk DE ha jelentkezek holnap magyarból felelni akkor ujra megkapom eme nagyszerű címet ami abban az időben még bosszantót! Megusztam a Móni nénis dolit, juppp! Németen kihítvak feleni, tudtam mert mindinki felelt már csak még én nem meg persze azok is feleltek akik egyst kaptal... Legjobban a Families tételeknek ürölktem volna vagy a Soport und Bewegungnak vagy az Einkaufsmöglichkeitoknak, semmiképp se a Kleidung und Modenak... Kimentem felelni mondtam hogy Freizeit und Hobby-t huzok...! (ekkor még nem huztam ki) Megnézem: hát persze hogy Freizeti und Hobby???? Megállapították hogy boszorkány vagyok, és persze a legfontosabb hogy lottoznom kell....! Különben pedig 5 kaptam, ami gondolom nem meglepő...( de semmiféle önteletség nics bennem)! Persze erre Kriszti kedvessen megmondta hogy magolom- erre válaszoltam neki hogy soha nem magoltam mindig magyarul tanultam soha nem tanultam egy szöveghet se némertül... (Miss Önteltség-gondolhatod) Fufff milyen csönd lett...Na többet nem is szolta... az bántja hogy sokat tanult magolt nem értelemtszerűen tanult és 4 kapott, én pedig magolás nélkük 5 kapok... Igaz el kell mondanom hogy nagyon szeret a német tanérnő, és nagyon segíti a munkétam! Nagyon szeretem Nóra nénit!

Jöttünk ki németről mentünk fel videozni a termünkbe azaz a médiába, nekimentem Eszti néninek( aki az angol tanárnénik) Nagyon sajnálom! Bocsánatot kértem tőle DE nem csak ugy hogy "bocsánat tanárnő" hanem az ajtóig végi a bocsánatáért esedeztem - Megkaptam, de mondta hogy hagyjam már békén! Találkoztam Timivel együtt jöttünk haza, olyan jóóó volt!!!

Megyek mAGYART tanulni mert nagyon - nagyon SOK(K)!!!!

291 NAP!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése