2009. december 28., hétfő

Reggel csodák csodájára végre bementem tesire, persze nem volt sok értelme, DE legalább már csak hetente egyszer látogatom az órát remélem nemlesz gond a félévi jegyemnél. Hát, az óra elsőfelébe beszélgettünk, az egyik csajnak lebénult a keze vagy valami ilyesmit magyarázott nemigen értettem az egésszet... Törin feleltek,feletek, és feletek. Szegény Eszti rosszul lett Ő nem fejezte be a feleltét, holnap felel- Szilárd írt, Sziszi felelt.... Matekból írtunk-megpróbáltuk lebeszélni Márton Kálmán tanárurat de hajthatalan, és nem tudtuk neki megmagyarázni hogy senki se tud semmit se...- de ez persze nem különösebben érdekelt valakit is, monddván: lefogunk maradni! Köszönöm! Decemberbe megkapjuk a felsőoktatási tájékoztatot- Holnap magyar doli- tételes óta- Petőfi, bioszból dolgozatozunk- az előbél felépítése a téma, tanultam mert multkor nem tudtam és beégtem mint álltalába ilyenkor....Bent volt az Ariell (aki fiu) 2 éve ballagaot az SZE re jár, és Ő beszélt nekünk a suliról, nem mintha érdekelne DE Móni néni megbeszélte vele, német elött direkt szóltam hogy maradjunk néhányan- de érdekes módon mindenkinek hirtelen olyan sietős lett, így ketten maradtunk-Kriszti fogorvosnál volt ma mert tegnap bedagat....Hát a fiu nekem nagyon kellemes meglepetés volt, Ő is E-s volt akárcsak Mi-nagyon kedves volt, igaz nem különösebben érdekelt amit mondott de meghallgattuk....Ugy adta a dolgokat....mintha kérdezne tőlünk valamit de amig mi elgondolkodnánk a kérdésena addigra megválaszolta... Horváth Tamás Ariellnek hívják igen jól látod- Ariell- emlékszem hogy rakott fel a neve eredetéről valami hülyeséget.... Egy stréber volt a fiu nagyon tenyérbemászó alak, tanárok kedvence....Jaj és szüneteb azt hittük hogy majd elmeséli és mehetünk- erre elkezdett beszélgetni volt sulistársakkal, mondtuk ilyen NINCS!!!! Tenyérbemászó alak, de nagyon kedves volt!!! Nekem nagyon pozitív csalódás volt a fiu-bár végig: CSAK KI NE NEVESSEM!!- NAGYON CIKI LETT VOLNA!!!

Hétvégén beszélnem kell Liszkai bácsival a buszsofőtunkkel aki helybeli igaz én csak 1 éve tudom hogy kicsoda, amikor is együtt voltunk bécsbe, beszélnem kell vele a jövőheti utunkró Zsófiéknak is megígértem hogy akkor együtt megyünk be reggel. Ők az A scsajok, Lillával aki kintfog aludni Zsófinál amit nem különösebben értek, Ők tudják! Nem mentünk bele ilyenekbe!

Szombat Sportbál- nem hiszem hogy megyek bár kitudja még? Lehet hogy anyáék se mennek, tavaly Bayern meccsre vitték ki az év játékosát.... Anyáéknál ma magyarverseny volt-késöbb jött haza. Megyek olvasgatom még a magyart és a bioszt! Nagyon remélem hogy jólesz az Édes Annás dolim amit 1 hete írtam, igaz kisjegy, de holnap Petőfi és már van jegyem november-decemberre....Szonbat Adagió Adrussal!!!!!

Holnap Péntek. () (iszom a szörnyű-szörnyű teámat) Most Bariközt!

284 NAP


284 NAP
A mai napunk??? Volt egy matekom ahol felszínt, térfogatot számoltunk. Utána jött egy rajz az álltalánosba találkoztunk ismerős arcokkal, akiknél előadáson voltun tegnapelött....! Kedvesek aranyossak votak köszöntek! Utána jött egy infó ahol p.p tunk, utána magya kikaptam az Édes Anna magyar dolimat- 4 lett, utána jött egy Marcsi néni óra ahol Madagaszjar 2 néztünk nagyon tetszett, bár én az első résszel is így voltam!! Eszti volt a tanárnőnél felelni küldött a klaunak nyelvhelyességet-nagyon-nagyon sok feladatot kapott....! Nekem is lesz ma még németem, nagyszerű gondolom a bariköztről megint lemaradunk! Klau behívott de sajnios nem tudok velük bemenni.... Hívtam a Liszkai Imre bácsit aki nagyon kedves volt mondta hogy nem 100 hogy vele megyünk lehet hogy valamilyik buszával... Hát sebaj, írtam Zsófiéknak is, mondta Imre bácsi hogy hívjam még pénteken és akkor megbeszéljük a dolgokat!!

Holnap Adrussan Adagio!!!!! DEjóóó!!!! Utána pedig mama köszöntés!

Este német+

283 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése