2009. december 6., vasárnap

Advent II vasárnapján

Sok minden áll előttem, előttünk, a következő hetekbe, én már nem bánnám, ha 2010 írnánk - sok rosz,fájdalom,sírás,magyarázkodás,jófej osztálytársak akiket nagyon megszerettem az elmúlt 4 hónapba
sok sír, reményteliség, ima, biztatás, együtt érzés, mindezekből sok volt...
ma meghívtuk mamát - ebédre- jó volt, de valaki hiányzott- én terítettem. és hirtelen teljesen belefeletkeztem ... és a papuskámnak is raktam- sajnos nagyon hiányzik, nagy az ür, mindenkinek nagyon nehéz de a papa is azt szeretné hogy vigyázzunk arra az emberre aki vele volt 53 évig - jóban, roszba, szeretetben , betegségbe és akitől a halál most egy időre elválsztotta...
Nagyon remélem, hogy jóheyen vagy. és most onnan fentől nézed a fiukat, a mamát, és a Te "Angyalkáidat" :( Nagyon hiányzol :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése