2009. december 28., hétfő

Reggel nem mentem misére, ugyanis elaludtam! Felkeltem negyed 6 kor- ugy gondoltam hogy alszok még félig... nos hát ebből a félig alvásból 06:25 szokásos kelés lett..-szóval a mise elmaradt! DE legalább a 07:00 buszt elértem és az első megállónál még tudtam Ginunak helyet foglalni....! Klau szerdán fog olvasni, igaz tegnap derült ki hogy miből is kell készülnie ugyanis elvesztette a lapot amire feljegyezte hogy mit is kéne, olyan hülye és annyira mérges vagyok rá mert lett vona 2 hétvégje rá... erre Ő?? pfff! Velem is kiszurt mert én meg szombaton jövök, de pénteken nem csinálhatom meg mert addigra már az atyának láttnia kellett hogy mit is ütyködünk...! Különben pedig már a III évem lesz hogy hajnalimisén olvasok, és egyszer se javoitott bele semmit se- de azért láttni akarja hogy akkora hülyeséggel ne kábítsuk a híveket...! Tavaly azért pénteki utolsó elötti hajnalimisén szépen elküldtem a hiveket..."köszöntök mindenkit az utolsó hajnali misén..."- legalább 3x hangsulyozták- HOLNAP lesz még mise...!

Megtudtam hogy világoskék szallagunk lesz- és azt is hogy Moncsi mellett leszek a tabblón....-dejóóó!

Holnap megyünk a szemcsimért, nem lesz németfakt, holnap megyünk be Móncsival ajándékot venni a többieknek ...huzottamnak is nézni kéne valamit...!

Volt ma NyME-től egy pasi előadást tartani a többieknek azaz 12 évf-nak, mindenki bent ült a tesi terembe, különben pedig közgazgasági karrtól jött, rendes pasi volt, igaz senkit se érdekelt, végignevették+beszélgették a többiek az előadást...- volt egy 12.c- s fiu aki nagyon figyelt ha joltudom Dani a neve... bácsi elmondja a magét, estleg kérdés?? Néma csend a szokásos alapzajjal...-

Erre Dani felteszi a kezét!

Igen?-kérdezi az előadó...-

"Rekreáció nincsen?"- na jóó nekem itt volt sok az egész...- és itt éreztem ugy hogy csengessenek már végre, mert meghalok...

Különben pedig készül a tablónk...! Móni mellett leszek a csajokkal akikkel jóba vagyok egy kupacom...! Különben ugynéz ki hogy "Celeb vagyok ments ki innek alapján" "Diák vagyok ments ki innen "lesz a szallagavatós műsorunk- eddig ugy nézett ki hogy Páko leszek (?KI az?) ez a kérdés, igen, igen , tudom bennem is felmerült... Különben pedig ugy néz ki hogy Soma leszek- egy fokkal jobb...! Hajni mondta hogy van egy fodrász barátja és megcsinálja majd a hajamat- begöndörödök... mindenesetre kiváncsi vagyok hogy milesz...!

Anyáéknál ma fogadó van, és elment hajatmosni amikor hazaértem már szárította- szegénynek eldugult a füle és most ment be az audiológiára, apa viszi majd ki fogadóra ha joltudom...!

Különben pedig ma összeírtuk hogy kinek ki fogja feltűzni a szallagát, azaz melyik tanárnak melyik diák! Én a német tanárnőnknek Nóra néninek fogom, nem is tudtam hogy ezt így kell.... Külöben a volt tanároknak akik már nincsenek a suliba- ők is kapni fognak SZ.A.G-os szallagot...Gondolok itt: Dezső bára, Ednina nénire- a kedvenc kémia tanárnőmre, Pőheimné a volt biosz tanárnő, Peti bácsi az infó tanár...! Nem tudom hogy a sok-sok ember közül ki jön hozzánk "vendégségbe" szallagavató után....! Különben pedig rájöttem hogy az SE nyiltnap jan 23 , szallagavató pedig 22 így nem kell napot kivennem a suliból mert másnap az egész sulinak szünet- félévi nevelőtestűleti értekezlet szokott lenni..! Szóval mehetek máshova is azon az egy napomon...! Különben kiváncsi vagyok hogy milesz velem másnap Pesten, ha hajnalig bulizunk na jóóó nem de 2-3 szeretnék maradni...Mégis csak egyszer vagyok "szallagos kisasszony..."

266 NAP

Szerencsére visszalaptam Adrotól az MP4 emet, jobbnál jobb számokkal. nagyon örültem neki! Köszi Adri! Nagyon várom már a karácsonyt annak ellenére hogy igazán semmi ajándékom sincs, de ezt megszokhattuk már! Ugy volt hogy Mónival bemegyünk ma ajándékot vásárolni, na jó nézni, semmi se lett belőle, sajnos nem volt jó napja, így mondtam hogy az a legjobb ha hazamegy! DE azért én bementem mert a szemcsimért ma kellett mennem, előszőr nem találtam seholse az optikát, de sajnos segíteni se nagyon tudtak , a járokelők esélytelenek, szerintem némely felse fogta amit kérdezek, jókis társadalom kritikát készíthetnék de nem teszem,,,,! Szirénázik a mentő, nagyon , nagyon...! Bementem egy optikába- megmutattam a papírmat a hölgy kedvessen- nem , nem , rossz helyen van kérem... feltünt valahogy... átküldött a másik oldalra ,de arra tisztán emlékeztem hogy az ADIDASOS soron van és nem pedig a Meckissen....! Megtaláétam, végre, különben már vagy félórája sétálgattam a Baross uton,találkoztam Adrival is aki oda jár ahova én nem... szóval keresgéltem tovább...! Szerencsére meglett, Erika nénivel is talákoztam megnyigodtam, hurrá, végre....! Erre kiderül hogy félórát még várnom kell! Nagyserű- végre megvan erre várjak még?! Jó elmentem egy pogibárba mert ekkor már nagyon éhes voltam, 11:00 tizóraiztam és lehetett fél 3, jóóó ettem indultam vissza erre? Megint rossz helyre mentem be, de akkor már az eladó és énis mosolyogtunk és mondtam hogy szomszédba - tudom,. tudom! Az itt dolgozó kedves hölgy mondta elöbb hogy a szomszédba tessék menni....! Mentem, mentem, és csodák csodájára meglett....! Végre kész a szemcsim aminek annyira örülök hogy lese veszem...! Apával beszélgettem ma Klau ajándékáról...majd 22én Detta, addig kérlek hanyagoljuk....! értem, értem....

Jött elöbb Bali sok-sok hülyeség, nevetés, és még annál is több hülyeség, mint az oviba KB (kaptam tőle csokit mert multkor adtam neki valami füzetet, és nem szeretne tartozni... igazán nem tartom számon a dolgokat,...és hogy tartozna mikor barátok vagyunk...? meg amikor kicsik voltunk mondig hoztak vittek suliba...-ááá dehogy! Anya volt kitizstitotték a fülét végre megint minden ok... ennek örömére ma volt kb 5 órája és még mindig korepetál.....-nemlesz jó ez így....!

Hétfő, Hétfő, Hétfő..... megyek a magyar tanárninihez karácsonyi mézeskalács diszítő kézműves foglalkozásra...soha nem volt még ilyen, gondoltam hogy énis sütök és elvieszm és kidiszithetjük...ott lesz a kisfia is Barni...Veszek valami finom teát és akkor a kis szorgalmas gimnazisták együtt készülhetnek a karácsonyra....!

Kicsit aggaszt hpgy nincs még karáűcsinyfa... igaz már fenyőágakkal tele van az aula....várjuk már a karácsonyt mi is!!!

265 NAP

UI: jujj de telik az idő....15 nap mulva jön a Jézuska... német hét van nálunk- idén előszőr... nagyszünetbe keringőztünk Esztivel, a vélgére egészjól belejöttünk :) Ezértmost ünnepélyessen kinevezem- Esztit kedvenc táncpartmenrnek...- mst megyek aludni...

Ma...hm...na jó maradjunk annyiba-jó hogy vége...Az embernek vannak olyan hetei napjai- hogy minden sikerül, és minden ugy néz ki mint ha minden az ő kezembe lenne, és minden ugy alakul ahogy szeretném...de ez a hét? Nem az én hetem, sajnos...! Jóóó lesz ha szünet lesz mert nagyon ugyérzem hogy nem tudom kezelni a dolgokat, hát szörnyű- elöző héten feleltem töriből, azaz 2 órával ezelött- ergo decemberre már van jegyem... erre ma? Mondjunk egy számat- 22, hát ki más lenne? Bernadett...persze semmit se tudtam az egyészből így persze magától érthetődő hogy megkaptam az év első egyesét történelemből nagyszerű....! Még jó hogy a törit nem viszem pontnak ammen...! Pedig olyan jóól ment eddig minden....dehát az élet ilyen! Persze jön a féltékeny első sor - Orsival az élen,az elégeett mosoly az arcukon...szerencsétlenek -most erre mit írjak? ha más öröműk nincs...hát akkor egészségükre nekem ettől kifordul a gyomrom...-de bizok benne hogy jot szorakoztatok legalább....! Azért rájöttem arra hogy az Orsi soha az életbe nem jön többet anyához matekozni - ingyen matek persze- nem mintha filléres lennék, de ami SOK(K) az SOK(k)! Volt egy nagyon jóó P.P.s bemutató órám a médiába Évi nénivel a23 éves biológia tanárnőmmel...- persze még szegedi egyetemista korából- drogokról különben nagyon jó volt, előre is ültem mert beültünk az utolsó elötti sórba mert ugye az elsőbe a güzük ülnek, de mögöttünk beszékgettek és irtóra zavart, így beültem a güzük köri az első sórba na szép...! Fizikán kint voltunk a terembe és valami videot néztünk, hétfő német doli...! Különben pedig remélem hogy túlélem ez a hátralévő 2 napot... bár ki tudja?

264 NAP

(UTÁLOM, UTÁLOM A MAI NAPOT)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése