2009. december 28., hétfő

A mai nap pontossan ugy indult ahogy a többi, reggel mentem Ginuval a busszal a kedves kislánnyal akinek a testvére valakire nagyon hasonlít nem is tudom pontossan hova rakni... de ez most nemis fontos! Volt 7 azaz 7 órám! Dupla magyar amin nem kaptuk meg a József A dolikat mert cudarok-katadztofálisak lettek nem is tudom mitörtént velünk....! DE kaptunk egy ujabb verset a Tiszta szivvel című mellé és akkor lehet javítani, van egy tételes kisjegyem és Arany tételből még nemlesz felelés mert csak 1 verset tudtunk leírni azaz balladát, már megint nem tudom hogy merre járok de van egy olyan érzésem hogy a kettős honfoglalás elmélettől tartok ott ahol tartok azaz a teljes megsemmisülés kezdetén, és még messze-messze a vége... Ma szegény adri 45 percig szenvesdett kint töriből én lese hittem amikor kicsengettek és csak annyi maradt meg hogy egész órán azt a szerencsétlen forrást bámuzltam a még szerencsétlenekbb képpel és csak néztem mint Jani a mozoba...! Nem tudom hogy ki volt az az édes aki 12 be szerda 7 órába bepaolt nekünk 1 történelem órát?? DE mindenesetre tudom szeretni..! Elötte persze egy dögunalom fizika ahol ma kint voltunk a fizika terembe és kisérleheztünk volna, DE én épp törit tanultam, különben eléggé stresszes mert csak 2 jegyem van igaz dupla de akkor is szörnyű, vagy holnap felelek bár inkább december eleje az esélyes azaz a jövöhét mert november elején már kaptam jegyet szóval az első VH ból fog felelteni az olasz fasizmusból és a náci német o ból, ami nem kevesebb mint a füzet szeptember óta...Szóval halál lesz, kedden vérengzés fog kezdődni, pláne hogy az osztály felebese jön, ahogy ilyenkor szokott... Tanárnő is mondta hogy tudja már hogy hirtelen keddre mindenki beteg lesz bla-bla-bla.... Hát kb ez lesz.... És az a legrosszabb az egészbe sőt még annál is rosszabb hagy "csak" tetel jegyeim vanna, itt az idő óraiból is számotadni ??tudásomból??. Hát meglátom hogy milesz....!

Szombat Bécs, vasárnap Bezenye mama köszöntés vasárnap volt a szülinapja és nem köszöntöttük még meg, hétfő szemészet, kedd töri felelés, a szerdába csak ugy alapból belehal az ember mert 7 órám van, aztán ujra csütörtök és tételek tételek hátán.... Aztán Arany drágával is bővűl a vékonynak nem mondható magyar paletta... és én pedig lassan-lassan teljessen begolyozok és kezdek hlyét kapni ettől az évtől! Már csak a december 21 Adagio koncert tartja bennem a lelket, na meg persze a téli szünet amin nagyon-nagyon várunk már...! Anyáék matek versenyen voltak ma, lett 1, 2 helyezete és behívta Ida nénit a volt ofőmet meg a többieket, annyira jó volt láttni, olyan kedves volt, annyira szeretem, mondtam hogy szeretnék jövőre osztálytalálkozot mondta hogy jóötlet....! Orsi a gimis osztálytársam aki már álltalánosba is osztálytársam volt, és lehet hogy együtt fogunk egy helyre menni továbbtanulni is anyáék örömére, mondta hogy szerinte az Esztin kívül más nem jönne el... sajnos igaza van de majd a 10 évessen remélem már egy fokkal komolyabb emberek lesznek és akkor tudok normálissat szervezni...Bizok benne!! Klau és Zsu mennek a BME re nyiltnapra pénteken jó szorakozást nekik!!! Igaz csak jövöre azaz 2010 ben érettségiznek azért elmennek megnézni, szóval Bakonyszentlászlóról indulnai vagy valami ilyesmit hallottam bár meglehetőssen keveset tudok.....

278 NAP és nekem annyi...

A mai napunk csodálatossan, és nagyon gyorsan eltelt, igaz csak 5 órám volt. Anya holnap se és szombaton se lesz ugyanis továbbképzésen lesz, éljen a tanári hivatás meg az a sok sok dolog ami még mögötte van... Különben ha fizetnének akkor se lennék tanár, de erről szerintem már sokan sokat tadnak... Nálunk mindenki vagy tanár vagy tanár szeretne lenni..- szép kis család vagyunk nem? Tesom Szegdre készül TTK vagy BTK ra(matek-németre/fizikára), teljessen hibbant, pont olyan mint anya aki matekot és fizikát tanít...Apáról inkább ne is beszéljünk...Különben pedig az egyik barátnőm mondta hogy nálunk mindenki hibbant...! Hát egyre erősebben érzem enis ezt! Különben pedig én semmit se örököltem ebből a matekos dologból... Nálunk komfetti zápr lesz ha Dettának meglesz a metek érettségije , de ez most nem vicces! Komolyan gondolom! Holnap magyar tételes órám lesz ahol ha minden jólmegy akkor befekjezzük a hétfőn elkezdett Arany tételt! Szombaton pedig gooo Bécs! Most hallottam hogy egy 15 éves kollégista lánytmegerőszakoltak egy kollégimba a gyanusitott egy 15 éves fiu...! Szörnyű! Kilencedikes kislány! Ó ég! Szörnyű de most komolyan...! Holnap anya nem lesz otthonb mert ugyebár suliba lesz Ernő bácsival, aki a sulinkba tanít, és ugy derült ki hogy egy suliba vagyunk, hogy anya mesélte,hogy van egy pasi aki késett 10 percet mert az Ernőnek 6. órája van és nem ér be, innen még nem volt ismerős a pas, de amikor anya mondta hogy Ernő komposztál...-HÁT PERSZE!! Akkor Ő nálunk tanít....! Kicsi a világ? nem?

Anya ma megvette nekem, azt a könyvet amit jomultkor megrendeltem a neten, és nem kaptam meg mert 10 perccel kerülték el egymást anya és a futár és végül visszavitte a könyvet...Ezekután megfogadtam hogy nem rendelek többet semmit se neten! Ezt még mindig így gondol... A könyv címe: Boldogtalan kapcsolatok döntés felelősség gyávaság....!Találoztam ma keresztékkel mert mentek csondtsűsrűség mérésre győrebe és bejöttek anya pedagogus szakszervezeti igazolványáért mert 10% kedvezménnyel lehet velev könyvesboltba vásárolni- nagy szerettel szoktam énis használni ha véletlenül könyvesboltba szabadulok!Különben podig eltelt az idő, és lassan Barátok közt!

Különben pedig:

Boldog szülinapot Anya!

277 NAP!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése