2009. december 28., hétfő

Archiv 2008-12-(6-7)

Reggel felkeltem bementem anyával cipót venni - kaptam csizmát, néztem bluzt is Adagio koncertre ami 2 hét múlva lesz nagyon várom már! Jövőhéten szerintem lesz mégegy köröm Arkadva és nézek valami csinit-szoknyát is néznem kéne. Láttam a Boloroba olyan kabit amilyen nekem van csak idén vastag fekete övvel amitől nem lesz olyan szép és ellegáns mint amitől a milyenk az lesz... Néztem lila kabátot is nem mintha érdekelne, nem is volt rossz árba 4000 körül lehetett DE sajnos nem téli hanem csak átmenteti volt... Különben pedig nagyon jóó kötött bluzokat láttam - érdemes lesz visszamenni. Nagyon csinos piros keretet választottam magamnak,. sokat gondolkodtam hogy melyik legyen egyik szebb volt mint a másik, különben ez az árrára is vonatkozik egyik drágább volt mint a másik....., de hát ezen már fenn se akadunk, ahogy látom. Anyán csak annyit láttam : "válassz már, én fizeket, csak menjünk már végre" Választottam -kedden megyek érte... -csini piros-műanyag keretes kis aranyos...! Ha meglesz majd ide is rakok fel képeket. Hazaértem- azaz elindultam haza Klaunak nem néztem telefont, majd jövőhéten- talán ha valakinek lesz ideje bejönni vele.. Haza már busszal jöttem mert anya elment bevásárolni így fogtam magam a 10 km es decemberi bérletemmel és elindultunk a 11:00 busz fele, Timiék papájával+Verával+fiukkal jöttem haza, és persze azzal a szigorú tekintetű fiuval aki a Bea tesoja - Bea pedig a gimibe jár ha joltudom 8! Eléggé érdekessen szokott nézni.. engem mindig zavarba hoz! 2 hét mulva ilyenkor suluab leszek- azaz már tul leszek a napon, DE szombat sulis nap lesz az már biztos! És az is biztos hogy ajándékozni fogunk utána pedig bemegyünk a városba és téli szünet!! Éljük túl még ezt a 2 hetet, persze elöszőr is a jövőhetet és majd állmodozunk tovább....

Különben pedig nekiültem biológiát tanulni, nos hát... sikerült kisebb nagyobb sikerrel! Ma kapcsolták fel a karácsonyfánkat nem mentem el talán majd jövőre ha túléljüük!

268 NAP

Reggel felkeltem, elmentem misére, utána hazajöttem a délelöttből már szinte semmi se maHrdt,egy kicsit magyart tanultam gondoltam mg akkor hogy "holnap megyek ujra dolit írni"ebben a pillanatban nem vagyok annyira biztos a dolgomba, tudom-tudom, de bennem van az mivan ha mégse olyan a tudásom mint ahogy azt szeretném...?! Még meggondolom, lesz 5 kemény órám gondolkodni az ügyön holnap... Tanultam kicsi törit keddre, milyen ügyes vagyok nem? Előre tanulok..! Különben pedig nem nagyon matekoztunk pedig kellett volna, de Klau jövőhéten faktos fizika TZ-t ír, így már ma elkezdtek készülni, és egész-egész héten fizikázni fognak - na szuper...! Melyék holnap mennek Győrbe, bedogják anya pedagógus szakszervezetis kártyáját- amivel 10% os kedvezménnyel lehet vásárolni a könyvesboltba, előszeretettel szoktam használni énis ha nagyritkán könyvesboltba szabadulok...! Voltam mamáéknál, elöbb jöttem haza Erikáékkal pont váltottuk egymást, szép hetet kívántam nekik- majd karácsonykor találkozunk..! Jóó volt mamiéknál, almalevet ittam, adventi koszorut gyujtotta, sütit ettem, énekeltem, csak olyan mamás-papás volt! Tudjátok...! Meghívtam Papusékat szentestére vacsira- "papus- nem megyünk sehova..."-na szuper gondoltam magamba...Különben nem nagyon szeret jönni, mert hamar elfárad, különben megis értem, mama köszöntésén is mondta hogy jöjjünk korábban mert elfárad...! Így mondtam nekik hogy jönnenek inkább ebédre, na jó apának is kell még szolni hogy mit intéztem...! Erre peresz mama visszavágott azzal hogy nem szeretnének ebédre jönni, merthogy fát diszitünk még, apa nem készül el az 5 csillagos menűvel és bla-bla-bla...! Én bízok azért a nagyszülökben...!

Most hallottam a szomorú hírt, hogy meghalt a mamámék szomszédja Teri néni,nagyon sajnálom szegényt....!

Holnap reggel hajnalimise,és mér csak 11 tanítási nap, 6 töri óra, 12 német óra, 6 biosz óra, 6 matek óra, 11 magyar óra mulva szünet- valószinű hogy elszámoltam magam, matek a gyengém!

Advent II vasárnapján....

Hévégén olvasok, ha minden jólmegy és megírom és végzek vele..
jövőhét szombat suli papiron, különben pedig ajándékozás, műsor, és városba császkálás osztályfönőkkel- am csak annyit jelent nálunk..mindenki mehet a dolgára még nekem is egymillió dolgom van...
nagyon várom már a karácsonyt.
lassan már a II gyertya is égni fog- csak még fizikáznak a szomszédba...
267 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése