2009. december 28., hétfő

2008 December 4-5

Áldalak búval, vigalommal
Áldalak búval, vigalommal,
féltelek szeretnivalómmal,
őrízlek kérő tenyerekkel:
búzaföldekkel, fellegekkel.

Topogásod muzsikás romlás,
falam ellened örök omlás,
düledék árnyán ringatózom,
leheletedbe burkolózom.

Mindegy, szeretsz-e, nem szeretsz-e,
szívemhez szívvel keveredsz-e,
látlak, hallak és énekellek,
Istenek téged felellek.

Hajnalban nyujtózik az erdő,
ezer ölelő karja megnő,
az égről a fényt leszakítja,
szerelmes szívére borítja.

(József Attila)

Szerintem nagyon szép, nekem nagyon tetszik...!

Infó órán ülök Sziszi mellett, megírtam a dolimat amit elkezdtem elöző órán és most végre jelentem végeztem! Volt egy matekom nem volt nagydolog, guláztunk A, V t számoltunk! Annyira tetszik a József A versem, nagyon szép! Reggel nem voltam misén, ugy gondoltam hogy nem kell nekem minden reggel 06:00 már a templomba ülnöm, azrt el kell mondanom hogy soha senki se mondta hogy "Detta menned" kell sebaj lehet hogy nem mondták ki DE erőssen éreztették, meg minden bizonnyal kiszekáltak volna a Világból. A mellettem ülő Gépnél Sziszi-megasztárt néz- és teljessen "bele van buzulva Dávidba" Ezt csak azért írom mert elöbb mondta, na jó fondítsunk: szereti a fiut. Különös teoriák alakultak ki azzal kapcsolatban hogy Áron a volt osztálytársaunk és Dávid között rokoni viszony van... Mindketten Bácsaiak, különbenben pedig beleolvasnak és most épp az a téma hogy 680 ismerőse van iwiw en én nincs benne Klub! Juhééé! Most csináluk Fekete Dávid klubbot iwiw en mert van egy feles meghívója! Dejó Sziszi Különben tök örülök hogy itt ül Sziszkó mellettem...

Niki most meséli hogy tegap beültek Ernővel( a barátjával) a barackpálinka+4 sör+6 ért haza és ma 08:00 már suliba ült elöttünk Matekon! Ez ám az élet...! Teljessen unalmas hétköznapokat élek, most már nyugodtan kijelenthetem! Felkelek fél 7 kor, elmegyek 7 fél 8 busszal, suliba vagyok- nevetünk, mokázunk, triciklizünk fél 2 busszal hazajövök bár valamikor fél1 vagy fé3 attól függ : 5-6-7-8 órám van??!! A szürke hétköznapjaim...-én szeretem Őket azért! Megyek ma temetásre apával- anya napizik, klau énekkaron van. Különen mentem ki reggel a 20' ra erre, ki megy el melettem? any volt munkatársa Emi néni-biztos ment az anyukájához Óvárra- fél 8 már nálunk volt, akkor 08:00 már óváron vol, mi meg szenvedünk a matek órákon...juj de nem szeretjük!

Estefele németem lesz jön Árpi bácsi mert textet írunk hétfőn és gyakoroljuk egyet így megin 08:00 tól német- szóval sajnos nem láttjuk a Bariközt! Hétfőn Móni mesél! Különben pedg láttam reggel Imre bácsit biztos ment Bécsbe vagy Pestre- szerintem Ő nem látott mert énis csak a buszt láttam!

Nikiék mennek holnak Hajóra! Jó szorakozást! Annyira fáradt vagyok hétvégére hogy élni sincs kedvem sokszor nem hogy buzizni? Adri zsepit keres és talát-Nikinél van ahogy mondta" asszem" . kiment mozsdóba! Na jó zárom soraimat kicsit iwiw t és e mailt nézek. Különben annyira csini gatyom lesz Adagio koncertre ami 2 hét mulva vasárnap lesz! Annyira várom már, a Ford szalon óta Őket várom! Dejóó lesz, megyünk dedikálásra is Adrussal!

269 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése