2009. december 28., hétfő

Sajnos nem tudtam aludni, valahogy nagyon nyugtalanul aludtam-azt a keveset is ami összejött..! Ennek az volt az oka hogy nyugtalanitott az hogy tegnap törötltem a blogomat-és bántott és hiányérzetem volt, ami lessan kezd csökkenni...

Most kaptam egy e-mailt a blogoltol ahol is megoldás született a chat törtlésével kapcsolatba de sajnos addigra már bekövezkezett a törlés, sebaj most egy ideig rossz lesz, de tudom hogy az idő sokmindenen segít...

A mai nap, nos hát nehezen tudtam elhinni hogy ujra hétfő és másfélhét szünet után vége a szünetnek és ujra suli... Dehát ez van ilyen az élet, azért nem volt olyan rossz ez a mai nap, volt egy matekom-45 perces dögunalom, utána lyukasórám volt, aztán egy ofő ahol is igazolásokat rendeztük szoltam hogy nem leszek csütörtökön. Azán jött egy német, ahol is a faktot átraktuk csütörtökre-már megint meguszom, különben már vagy 1000 éve nem voltam fakton, ennek az az oka, hogy szünet volt-kirándultam-eljöttünk mert tanulni kellett. Holan lett volna de azt beraktuk csütörtökre, és ugyabár akkor nem leszek mert orvsonál leszek-pénteken megyek orvoshoz influeznza elleni oltásra. Hát röviden ennyi

301 NAP!

UI: Eszti Orsi barátnője megszült annyira jó neki, grtaulálok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése