2009. december 28., hétfő

Nagyszerű minden elveszett amit eddig írtam....

Reggel felkeltem misére, hazajöttem a délelött fele szinte elment gyorsan nekiálltam németre velelet írni , gyorsan még be kell másolnom.... Lementem segítettem teríteni, délután tanultam matekot fizikát törit és azt hiszem hogy ennyi.... Remélem hogy ez a hetem egy fokkal lazább lesz mint az előző volt, aztán kitudja majd megláttjük......

Néhány idézet Holtköltök társaságából:

Valamikor merésznek kell lenni, valamikor óvatosnak és az okos ember tudja hogy , mikor melyiknek
Itt nyugszik nőm, e nlma hant alatt ,s én otthon leltem meg nyugalmamat...
Úgy is kilehet szívni az élet velejét, hogy nem akad meg a csont a torkunkon
Nem számít mások mit mondanak,a szavak az eszmék meg tudják változtatni a világot
Szakajsd a rózsa bimbaját. élvezs, amit a perc ad, a virág ma mosolyog rád, holnap már holttá kervad
Mutasd meg, ki nem kerget ábrándokat, s én mutatok egy boldg embert. Ám az ember csak igazán csak álmában szabad ,így van ez rég, s örökre így marad....
Ennyit akartam már - zárom soraimat! Szép hetet! Puskázok és....

288 NAP



Valahol

Egy hosszú nap után ujra blogolt írok... Csütörtök matek doli a halálom lesz már most érzem bár a délután második felére egészjól belejöttem DE a matek nekem akkor is sok.... Holnap 6+2 azaz 8 óra ezek a keddek már csak ilyenek valya 7+2 óra... Sebaj túléljük..... Ma nem volt semmi rendkívüli se, kivéve azt hogy angolra különössen érdehekes módon megint lecsappant az osztály fele... Ők tudjá! Tesin mengint komosztáltunk pontosabban levelet szedtünk és NEM ESTEM BELE a komposzt gödörbe mint pl 1 hete! Reméklem hogy a kemény fagyokba nem megyünk ki bár akkor már levelek se lesznek... Ahejet hogy a szallagavtóra készünénk- végig komposztáltuk a novembert És nyakunkon a szallagavató és semmi ötlet... Voltunk ma nagyszünetbe a tornaszobába Bécsi uats megbeszélésen, befizettem az utat és a Sisi muzeumot is igaz még nem kaptam meg a visszajárot DE ami késik az nem mulik..ode??? Megyek a 2 ünnep között Adrival és Hajniékkal Bp-re színházba, ha minden jólmegy Szépség és a szörnyetegre vagy a elfelejtettem a címér de arra....Megyek visssza tancsizni! HolnAP JELENTKEZEK!!


--------------------------------------------------------------------------------

288 NAP EZT IS JÓÓÓ OLVASNI!!! (SZERINTEM)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése