2009. december 28., hétfő

Fogorvosnál

Orsinak hála nem felejtettem el, hogy fogorvoshoz kell menni, ha Orsi nem lenne?? Akkor bementem volna a suliba és 08:00 kétségbesetten álltam volna tétlenül, hogy akkor hova is tüntek a sorstársak? Megérkezünk a bejárat elött találkoztunk magyartanárnővel és a többiekkel, amire odaértünk Hajniék már ottvolta. Jelentem: NINCS rossz fogam, mondta a doktornéni hogy szépek a fogaim..Gondoltam- kösz ezért érdemes volt 21 embert kivárni...DE legalább hallottuk! Láttam Gábort suliba mehetett szerintem. Különben olyan az iskolafogász hogy soha senkinek 1 rossz foga sincs...pfff, de most komolyan ilyen! Visszértünk magyarra megbeszéltük II órán hogy milyen tételeket kell kidolgozni illetve mt fog elmondani magyaron hétfőn ahol is még nem voltam hajlandó megjelenni az mult 8 hétbe... hát itt lenne az idelye oda is benézni, különben kidolgozam szünetbe az Édes Anna tételemet Ady-t kéne de még valahogy nem jutottam el odáig... Adri mondta hogy hozza mert anyuja szépen legépelte neki, bár tavaly begépeltem megformáztam a bioszomat ábrát szurtam be oda ahova kellett- most nincs erőm megtenni ugyanezt a magyarra ill a törivel. Töri gyöngybetükkel a füzebe készülget, magyar vagy gépelve vagy gyöngybetükkel- DE az bizti hogy elrakom Őket érettségi után ( ha megélem) Hamár ennyit szencedtem vele...! Bioszon előadát hallgattunk- a szervezet immunhiányos tünetegyütteséről az AIDS-ről) Ugy volt hogy meghatározzuk ma a vércsoportunkat DE nem így történt mert kiderült hogy a tanárnőnek lejárt az a ??csak?? vagy ??szallag?? amivel meghatározható lenne, lehet hogy valaki fog hozni-nem nagyon mentünk bele..

Kb féloramulva német, holnap ujra korház- igaz magam se értem hogy miért is, DE megyünk...! Lehet hogy megint vért vesznek? Lassan zárom soraimat! Tanulok kicsi törit még! (Jódiák)

299 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése