2009. december 28., hétfő

Holnap gooo Bécs!Adventi vásár! Dióhéjba:

Suli(nem nagy cucc) Móni-Pilis kapcs, anya és apa elintézte a hogy utamat! Különben találkoztam ma Gyurival-Renivel! Iszom a teám! Holnap mesélek...

276 NAP


--------------------------------------------------------------------------------

Kevés az időm de ha nem most akkor soha!!!!!!!


--------------------------------------------------------------------------------


Reggel nagyon korán felkeltem, és ennek eredményeképp nagyon fáradt is volta, ha nincs Zsófi és Lilla akkor minden bizonnyal nem kelek fel vagy legalább is még 30-40 percet aludtam volna, és kellett is volna mert nagyon kevés volt...! Zsózsiékkal találkoztam a buszmegállónál és Imre bácsi is hamarosan jött. Nagy kedves volt, mint mindig, köszönöm neki innen még egyszer hogy bevitt minket! A buszon megtudtuk hogy nem Ő visz minket Bécsbe hanem egy másik busz, de mondtam hogy nem gond mert ha gondoljuk akkor hívjuk fel nyugodtam és bejön értünk csak hívjuk fel, és akkor megbeszéljük a hazautat...! Átszálltunk gyorsan lestoppoltam a hátsó sort és ott ültünk mi a nagy és okos 12.E s csajok! A vásár szép volt, jó volt így 4 szerre is, most erre mint írjak? Eléggé drága mint ahogy Bécs is, igaz vittem magammal vagy 100€ ha nem többet, anya is adott apa is adott, mama csak akart adni- bármi lehet, én is mondtam nekik hogy inkább legyen mint sem hogy kevesebb legyen...! Voltunk a Sisi muzeumba ami nagyon tetszett nekem, ez egy délelöttös program volt, bementünk 10 kor és már dél volt amire kijöttünk...! Folytatom holnap de most fáradt vagyok...


Aztán nem mentünk el idén ebédelni még mecki szinten sem, csak otthonról hozott szendvics nekem györi édes, ami persze darabokba van még mindig a táskámaba de kit érdekel? J Ezután mentünk a vásárba ahol is gyorsan ittam egy puncsot, hát... valahogy ugy voltam vele, hogy idén minden pénzemet elköltöm valahogy így indultam el kirándulni- ez csak azért van mert eddig 5€ többet soha nem költöttem...! Gondoltam hogy majd Orssy és valami hasonló esetleg bizsus vagy ami megtetszik legyen szó- egy helyes bizsuról vagy éppen valami ruháról de megvestem!! El kell árulnom, hogy maradtam az eddigi jó szokásomnál nem költöttem 10€ nál többet, ez pedig a 2 puncs volt amitől nagyon fájt a fejem, de legelább megmelegedtem az nagy hidegbe...! A bögréket el kell árulnom idén se vittem vissza, így már 4 bögrém van 3 vásár urán! Már az egész családnak van! Hurrá! Ügyi vagyok! Különben volt aki vitt magával össz-vissz 10E ki - én ennyit ittam csak el...! Különben senkinek semmi ajándékot nem hoztam, mert nem találtam semmi kedvemre valót, olyat aminek esetleg örülhetnek, csokit szoktam hozni - de mamár azt se hozok mert ugyse fogy el, 2 éve is ugy volt hogy 2 héttel a szavatosság lejárta elött ettem meg én...! Apa is kint volt, ma Bécsbe de nem találkoztunk pedig hívtam! Sebaj így jártunk...!


Zsófi apukája hozott haza különben a fél 9 buszt is elértük volna,de azért örülök hogy hazaértem különben is otthon lennék már! Balázs volt anyánél matekozni halottam h Klau nagyot esett az onos uton...Szegény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése