2009. december 28., hétfő

Archiv 2008 December

Ma reggel voltam hajnali misén, igaz kicsit késtem vagy csak nem maradt helyem így egy olyan fiu mellett állt, különben olyan komás fejem van ilyenkor reggel még...A telefonomra kelnék ha tudnék kelni vele álltalába félorával az ébresztőm elött kelek...
Nagyon különös dolgot hallottam ma ami megpecsételte a keddem, és egésznap csak ez járt az estzmbe. Az igazgatónő kapott egy névtelen telefont melyben egy ismeretlen arc/név nélkül bejelentett hogy az egyik ismerősének a tanárnő áthozta a leckéjét és ezért felakarja jelenteni a tanárnőt...! Erre a doktornő?? Idézem: „én senkitől se félek, sokminden átmentem már, és nem félek attól hogy nem lesz munkám..." Látszott hogy belefáradt elege van... Nóra nénivel beszélgettünk a dologról és mondta hogy a tanártnő az egyetlen ember a suliba aki fegyelmet tud tartani...! Különben pedig botrány amit a szülök/ diákok/ hozzátartozok megendenek maguknak...! Látom anyánál is hogy mindenért befutkoznak náluk is ami annyiban más hogy ott 12 éves gyerekről és nem pedig 17/18 éves ??felnőttekről van szó...??? Engem teljesen meglepett az elgész! És sajnálom hogy egy olyan értékszegény világban élünk ahol nem becsülünk meg semmit, ahol mindenki csak furja a másikat....

tISZTA karácsonyi hangulat járta át engem , és az első emelet 14 termét.A táblát kivilágitottuk biológia órán Éva tanárnővel... Feldiszitettük a hatalmas műfenyönket- kicsit izléstelen, giccses, olyan E-szement E-s!! J Vannak ajándékokm is! Az osztály egyetlen fiuja Szilárd levágatta a hosszú haját ami már 9 óta ekkora...! Nekem letörtek a körmeim!

Versrt! Törit tanultam! Kicsi bioszt

Filmet, filmet, filmet néztünk ma!!

Szeretlek 12.e

272 NAP


Még fáj, de talán egyszer jobb lesz? Vajon segít az idő?

Mi a barátság? Egyáltalán létezik? Hiszek, hiszek benne, nagyon erőssen de valahogy egyre inkább távolodok attól a-hogy valóban van...! Már egy idelye érzem hogy Ginával minden más, mintha ?lenézne? de vajon miért?!

A mai reggel pont volt az i-n! Mise után mentünk be a suliba és hátatfordítva beszélgette végig az utat... engem nem zavart mert jóó zenéim vannak az MP4 lejátszomon, csak valahogy semmit se értek... A barátságunk kimerült, és valahogy egyre jobban érzem hogy vége...Szóval amikor kérdezek valamit és jön a lerázó válasz mint pl:

Detta-hogy megy a suli??

Ginu-hát hogy menne??

(szépen lezáztak haho) még Ő van megsértődve...!Na pfff! Timi sokkal normáliasbb néha kezdem ugy érezni...! Multkor mama köszöntésén- kb 3 szót válktott velem, és mindenre "pofát vágot"... valahogy éreztem rajta amit magába érez velem kapcsolatba "szerencsétlen..." Na köszönöm! Annyira rossz erről így mesélni, beszélni mert kezdhetném Ádámtól Évától az egészet, de az én időm is csak mint mindenkiért limitálva van így nem mennék bele 3-4 éves sérelmekbe, láttszik hogy a felületes-nevetős dolgok még jok voltak együtt, de egyre inkább érzem hogy más uton járunk és már nem az a nevetős, mokázos lányok vagyunk akik eddig voltunk vAGY legalább is én ahogy gondolom sokat változtam mindenki döntse el hogy melyik irányba...Nekem nem kell olyan valaki aki minden percbe hülyének néz, aki minden percben az "Istenem " érzését ébreszti felém...Nagyon fáj de ez van, és remélem hogy valamikor még sikerül igaz barátokat találnom, és nem pedig ilyen felszines barátságnak nevezzük kapcsolatokat....! Különben nagyon fáj hogy ezt kell írnom, de most ezt érzem! Holnap lehet hogy megyünk be a Bazilikába misére-hajnalira, szerintem nem megyek mert tesim van 07:00 és bekéne végre mennem, hogy lássák hogy élek....!

Remélem hogy jövöre valahol máshol, másokkal sikerülni fog az ami, ma itt velük nem jött össze...! Sajnos belefáradtam a képmutatásba abba ami körülvesz, és végre valami másra vágyom- valami jobbra, valami öszintébbre, valami emberibbre....!

Tudom hogy ezek most nagy szavak, de ez van, ez az igazság, és fáj, fáj, nagyon fáj....


--------------------------------------------------------------------------------

A suliban szerencsére minden a lehető legjobban alakul , igaz megtudtam hogy téli szünet elött még vár ránk egy biosz TZ, holnapután magyar doli, holnapra 2 töri tétel és még nem is tudom én mennyi német, de legalább magyarból 5 kaptam ami motivál a tovább fele...! Különben pedig bioszon videozni fogunk pénteken valami nyálas, csöpögös , romantikus, karácsonyi film vár ránk...-juj de szeretem...! Egyenlőre ennyit....

271 NAPFeleltem ma töiből, tudtam hogy felelni fogok, mindig felelek honap elején, azaz egyszer nem feleltem szóval már van három tételes dupla jegyem, nagyszerű! Ezek után jött a németó óra ahol is hálla az égnek nem feleltem...Már csak az kellett volna, Annett és Niki bese jöttek...-nem tudtak semmit se, jövőhéten német textet írunk meg rövid levelet is már riadoztattam Árpi bácsit aki ha minden ugy alakul ahogy szeretném jön holnap nyolcra... Reggel bementem tesire- gondoltam magamba ha csak egyszer járunk 1 héten akkor legyünk már ott- igaz a negyed 7 buszom lekéstem, semmi probláma van fél 7 kor is buszom amivel simán beértem igaz nem tudok törit tanulni az öltözőben...- ne tudjátok meg mit hagyok ilyenkor ki! Különben meg néha kezdek kétségbeseni hogy lassan agyamra megy már ez az idei év...- különben egész jól vettem eddig az akadályokat...tudom, tudom ilyenkor szokott a mélyrepülés lenni, de nálam nem lesz így... Különben pedig gözerővel készülünk a szallagavatóra ami 1 nappal az SE nyiltnap elött lesz, szóval akár mehetek más sulit is nézni mert az a péntek különben is szünet lesz!! Szerintem Debiről lecsusztam amugy majd megyek Orsival Pécsre vagy nem is tudom...Sokat gondolkodtam rajta hogy akkor most ez hogy is lesz partyzok pénteken 3 ig aztán másnap reggel megy irány Pest- mindenesetre kiváncsian várom hogy lesz kivitelezhető az egész...

Holnap magyar tételes óra ahol is Petőfi+ Arany drágák vannak a porondon és írunk belőlük- nagyszerű tessék ismét, megint, folyton, megállás nélkül rám gondolni...! Köszönöm!

Írtunk ma matekból jobb elfelejteni az egész hülye matekot-bocsi anya DE most ezt érzem...! Nagyon elegem van a metekból! Holnap reggel ismét hajnali misem,megyek kelek,különben pedig még a bluz árát kell elkérnem anyától, Krisztinek is viszem az árát- mert koleszos és Klauék mondták hogy mindenképp írjanak rám mert annyira száz fele vagyok hogy minden elfelejtek....

Különben pedig a Celeb vagyok műsor alapján jött az ötlet hogy Diák vagyok ments ki innekn című műsorral fog kiállni az E osztály a fantasztikus szallagavató ünnepségen, különben már megrendeltem ha joltudom zöld szallagunkat vagy 3 rendeltem, ismervén magam ugyis elhagyom így legyen inkább tartalékba... Különben szerintem ennyit senki se rendelt mint én...Sebaj-legalább ez olyan Dettás...

Zárom soraimat, gondoljatok rám holnap dél fele! Köszönöm!

(UI: holnap megyek a volt ovonénim temetésére- elnapoltuk a holnapi szemcsi vásárlást szombatra, ugyis megyünk be anyával és Klauval cipőt nézni-Boleri+Arkad meg még nem is tudom én hogy milyen cipoboltok vannak..ide 100 hogy megyünk...!)

270 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése