2009. december 28., hétfő

Egy csodálatos, zseniális, nagyszerű... Egy tökéletes napon vagyunk túl. Reggel a fél 10 busszal akartam bemenni Győrbe mert negyed11 kor találkoztunk Adrival. De végül a 09:00 mentem be,. mert Klauból elegem volt, nagyon nagyon összevesztünk... Hihetetlen hogy mennyire kibirhatalan... Bementem elöbb gyontam egyet... Tudom hogy ilyet nem szabad elárulni, de kiderült hogy a gyontó papom is dembreceni volt! Nagyszerű... nagyon reklámozta nekem Debit így kb 20 percet bent voltam....! Gondoltam magamba hogy ilyen nincs... Ez a sors? a végzet vagy valami más.... ? Eztután siettem a Virágórához mert Adrival ott találkoztuk....

Féltem hogy elkések, ennek ellenére kb 20 percet még vártam a hidegbe, szerencsére bementem vettem gyorsan a Lillbe egy szép kis aranyis "Havimacit" az-az kesztyüt...ami olyan mint a rózsaszínbem volt még 8 ba és a Balázs Havimacinak hívta-előszőr Habi maci volt aztán valahogy Havi lett belőle... szép kél a kesztyűm ami pict se ment a szövetkabátomhoz,. de ki értdekel???!! Találkoztunk Adrussal felszálltunk a 8 buszra ami kivitt a szalonhoz egy nő is odament meglérdezte a buszsofőrt hogy hol kell leszállni...?? Jó akkor most nézzük a nőt....És leszálltunk, beérttünk, igaz eléggé érdekes helyen fekszikk- kicsit kietlen, kicsit sivár... De szépek voltak az autók és a fiuk.... Odaértünk jöttek a hoszteszek akik kitöltettek velünk egy szelványt mellyel a nyereményjátékba tudunk majd résztvenni és ezzel kisorsoltak azt a személyt is aki leleplezi az autókat.... Nem nyertünk...! Ami nem meglepetés... Egy pasi nyert 50000 HUArkad vásárlási utalványt...!Gratulálok neki!! Leleplezték az autókat menyasszonyok szálltak ki belőle. nagyon szép ruháik voltak persze ezzel a szalont is reklámozták ami a Baross uton van ha jóltuom... eldobták a csokraikat amivel Adagio CD-t lehetett nyerni.... Persze erről is lemaradtunk! De nekm akkor is hatalmas élmény volt!!! Annyira szeretem őket!!

Nagyon jok voltak a fiuk. nagyon tetszettek. Nagy Sándor és a többiek valami zseniálissak voltak, vlgig mosolyogtak próbáltuk keresni a szemkontaktust.... hol összejött hol nem... kb 1 órás koncert volt, Hommonai Zsolt kisfia is ott volt, a felesége Polyák Lilla győri szinésznő, és a kisfia is ott volt a nagyszűlők játszottak vele... Kiderült hogy mindenkinek Ford autója van... Nagyon szép számok voltak, mentünk dedikáltatni is igaz csak kéünk volt mert CD- t otthonhagytam pontosabban megse fordult a fejelmbe hogy elhozzam.... Sebaj megyünk decemberbe is a Richter terembe, és elötte is lesz dedikáslás (remélem) vagy legalább is volt, viszem magammal a kép Adrinál maradt Dettának van dedikáltatva Adrinak volt mappája neke nem volt majd fétfőn hozza, megyünk 1 honapmulva is az adventi koncertre.... Olyan helyes a Nagy Sándor, annyira szeretem... Viszek akkor mindnet!! Van közös képünk a fiukkal is... azt is megfogom majd mutatni!!

Nagyon nagyon nagyon jó napom volteddig, anya még korepetál lehet tanulok kicsi német szavakat és utána megyek mamát köszönteni.... Nagyon szeretem a fiuka! Köszi Adri hogy eljöttél velem!!!

282 NAP

Esik a hó- behavaztunk jelentem....!
Végre ismét van netem, szinte hihetelen... A vasárnapi áramkimaradást követően elmente a netem vagyis net az volt csak nem csatlakozott... A rutert persze tönkrevágta narancssárgán villogtak azok akiknek citrommal kellett volna. DE hála Andrisnak a apa informatikusának- és persze a család barátjának ujra van netem, a gépemen a laptopon mindenhol! A hetem eddig nem nagydolog.... Vasárnap mérgelőtem, szidtam már mindenkit az EON-tól elkezdve a neteseken át a ruterig mindenkit... Anya itt ül mellettem és valami matek verseny jelentkezőt tölt ki vagy magamse tudom pontossan hogy mit is csinál...! Épp a suli számát keresi és Klaunak hála már meg is van...! Lassan Bariközt utána pedig kedd lévén Vészhelyzet...! Nem tudom hogy meséltem e már de lehet hogy nem Imre bácsival megyünk Bécsbe még beszélek vele pénteken... Egy a lényeg szombaton irtó korán, hogy megelözzünk az Adventi bécsi fárszt utrakelünk . fél 7 indulással ami majdnem 1 órával korábban van mint ahogy szokott lenni...! Szeretem ezeket a közös bécsi utakat legyen szó tavasszal 20-22 fokról vagy ilyenkor november végén a minuszokról... Mindegyiknek megvan a maga hangulata: a decemberi puncsozásnak a M.h.S-n vagy pedig a nagy oriáskerekezésnek és Kingusos gokardozásoknak is, akivel megbeszéltük hogy átmegyünk majd - eddig nem nagyon jött össze! Remélem Ő is jön mert már 1000 éve nem volt lent nálunk....! Most megyek törit tanulni! Reémelm legközelebb több időm lesz! Andrisnak hála van net! Köszönet érte! Megyek tv-t nézni és törit tanulni és 4 lett a biosz dolim... mindenki nézett nagyokat ezzel énis így voltal el kell árulnom...!

281- 280

279 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése