2009. december 28., hétfő

Csak régi 2008 ból 11-07

Órán-semmi érdekes nem volt eddig még a mai nap és már nem is lesz mert kb félóramúlva hazamegyek vagyis orvoshoz oltásra. Utána megyek át anyáékhoz ebédenlni. Remélem nem megy el az orvos a fél 11 busszal megyek haza, utána ebéd-oviba, és megyek veszek magamnak patront. Holnap elvileg ausztria- gyakorlatila fogalmam sincs. Kősöbb jövök még írni, DE most megyek iwiwi et nézni! Holnap 24 órás vetélkedő!!!!

HAJRÁ SZ.A.G.!!!! Ügyik legyetek! Gondolunk holnap rájuk

Hazaértem, voltam dokinál megkaptam az oltásom, remélem nem leszek beteg, bár eddig se az a betegeskedő ember hítébe űlltam. Kicsit fáj még DE szombatra jobb lesz, vagy legalább is reménykedek. Voltam anyáéknál ebédelni, volt egy nagyon aranyos értelmes kisfiu a menzán szembeült velem. A konyhás nénik is nagyon kedvessek volta, mosolyogtak. Szóval jóérzés volt. Bementem a suliba elötte neteztem egy kicsit a tanáriba, a tanárok összepusziltak, olyan jóvolt találkozni velük. Kicsit érdekes a nevelőibe netezni 5 éve még krétáért kopogtunk be és hülyén éreztem magam ha anya és Andrea néni behívott a nevelőibe karácsonyi műsor után- ezzel még mase tudok mit kezdeni de kicsit oldottab már a dolog az egyszer biztos. A délután csak ugy eltelt, csináltam pudingot igaz még nem tudom, hogy sikerült egyáltalán sikerült e... Zárom soraimat megyek Barátokközt nézni!! Jó hétvégét mindenkinek!!

Csajok gondolok rátok!!!

297 nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése