2009. december 28., hétfő

Kedd van, anyánál aludtam nagyon rosszul, és most épp nem a blogomat sirattam állmomba vagy épp azon tűnödtem éjszaka közepén, hogy a csudábva is másfélhét szünet után ujra suli. Este fáziskimaradás volt, előszőr lent pislákolt a lámpa nagyon ijesztő volt- Különben pedig beszélgettem az Orsival reggel és mondta hogy náluk is ez volt. és utána a Lisa csak egy van közepén se kép se hang semmi... TV se működött - 8 fele visszajött igaz csak 2 adó a sok közül, de a Bariköztre megoldott a helyzet. Gondoltam az lesz a legjobb ha maradok anyánál és el is aludtam a nagyon hosszú reklám köbe -különben engem nagyon rosszul érintett hogy ilyen késői időpontba került a Barátokközt

Reggel tartottam magam a megszokott keléshez-fél 7 fele keltem a telefonomra, nagyon rosszat állmodtam- Meli balesetet szebvedett és nagyon kritikus volt az állapota lélegeztetőre került, és nagyon rossz volt így felkelni. Nahyon kevesen voltunk ma mindenki a 24 óráv vetélkedő országos döntöjére készül amit is hétvégén rendeznek Győrbe az Egyetemi Csarnokba! Hajrá Szent-györgy!

A suliba a nap eltelt, a 24 órások nem voltak egész nap. Bedi Szandinak adtam a német tételemiet aki nem jött ma suliba pedig felelnie kellett volna- remélem valahogy visszakerülnek hozzám. Nem szerettem illetve nem szeretem odadni a cuccaimat mert vagy nem hozzák vissza vagy amire visszahozzák addigra lyére izgulom magam hogy vajon megvan e? van a suliba- tisztára mint otthon, csak ott nincs Borjánkánk aki a fotocellába ugrál (milyen jó vagyok nem? ilyen szakszavakat használom?-huh) , és csak engedéllyel lehet elhagyni a sulit...
Írtam az SE ETK n egy csajnak ha lesznek diái akkor küldje át nekem is, nem lehet tudni hogy mikor lesz jóóó!

300 NAP!

Vártam a törzsizmokat dián , azt igérték hogy átküldik e mail be... nem érkezett meg... ennyit erről, most akkor milesz velemDe megkaptam a Biától a számát szóva hvom hogy hozza vissza a szerencsétlen tételeimet! Külnben pedig Szilárd vol mindig ilyen csak Ő a kémia füzimre volt rácuppanva! Hát nem pofátlanok az emberek? Ha 1 szünetbe nem menne le cigizni akkor simán letudná írni...pff Különben pedig ELEKTROMOS kapunyitó ? Aaaa ne ilyen nincs szörnyű az eégaz...

Ha a fa élte megszakad,
Egy percig éli túl virága.
Oda vagy, érzem, oda vagy
Oh lelkem ifjusága

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése