2009. december 28., hétfő

Ámulok és bámulok, megujjult a blogol..csudaklassz lett, bár nekem a régi jobban tetszett, dehát ez van ezt kő szeretni ahogy Nóra néni mondaná- szokjuk, szokjuk, rajta vagyunk az ügyön. Különben pedig ma táncoltunk-táncoltunk ma Klauval nagyszünetbe, nagyon komoly volt- én nagyon élveztem de ezzel az egész némethéttel így voltam, bár eléggé aktívak voltun mi "E" sek, se a nagy 'C' se pedig a béna 'A'/"B" nem képviselte magát ezen a jókis héten, különben pedig kár kihagyni- mert nagyon jóóó volt, ma ajándékot is kaptam- szaloncukorral és tömérdek cukárkával ötvözve- rettegjetek fogaink, E-s lányok cukorkáznak....! Nekem nagyon tetszett és az egész héttel is így voltam! Köszönjük Nóra néni, következő félévbe angol hét lesz- amit annyira nem fogunk élvezni mert nem áll hozzánk közeld, de azért oda is megyünk...! Tudtam, éreztem, hogy csudaklassz évünk lesz, és ez igazolódik , persze azért akadnak nehézségek- de hol nem?

Németen feletek vagy valamit csináltak, matekon megint semmi fogalmam se volt a dolgokról, de ez nem ujdonság- Adri beteg nekem meg elmélkedést kell írnom szombatra, jaja Istenem milesz velem? Különben golndoltam arra is hogy holnap odamegyek a magyartanáromhoz és megkérem hogy segítsen megírni az a h*****t nem nagyon tudom hogy mit is kéne írni... tudom az hogyan de nem tudom hogy mit... különben ma is nagyon finom tea volt, és nem mentem be gyogytesire se, de holnap alszok-alszok-alszok legalább fél 7 ig de lehet lesz belőle 07:00 is...

AJÁNDÉKOK-sok szépet, frágát, jót, rosszat, "gatyit" láttunk ma, de egyszerűen maradtunk a hagyományos lányos ajándékoknál az-az köny; fülbevaló és egyéb bizsuk, mi az elözöt választottun. Nem mondom meg hogy kinek mit vettünk mert félek hogy olvasnak, azaz Adri olvas , az Ő ajándékába vagyok a legbiztosabb azaz hogy örülni fog neki, különebn a könyvesboltba találkoztunk Esztivel örültem neki. Anya klaunál van fogadón a K.F.G be- gondolom hülyére fogják dícsérni akárcsak engem 1 hete! Jövőhét nagyfelelés töriből. amekkora szerencsém van kihívnak javítani- szóval hétvégén ezerrl töri és biosz tanulás lesz! Niki tesoját- mervreték korházba van eléggé komolya remélik hogy megtudják menteni a karját sajnos nagyon darabokba van a csajszi... ugy sajnálom...!

263 NAP

OLLLÉÉÉÉÉ

Semmi különleges nem volt, még eddi, igaz csak matekom rajzom és most infóm van volt... a Lesz pedig magyar, biosz, és Marcsin néni..! Holnap reggel elmélkedek hajnalimisén, de persze még sehogy se állok vele, ezért elhoztam a Bibliámat és megkérem a magyar tanáromat hogy segítsen megírni mert anya sokáig van ma, Klau énekkaron - fogalmam sincs hogy ki fog nekem segíteni,. de azért majd valahogy lesz! Késöbb jövök még

... NAPOT SE írok mert este folytatom tovább, tovább, tovább...

Ma is vásároltam- vásároltam és vásároltam. Magyaron semmi érdekes nem volt, Rómeó és Julia lesz a következős tétel, elvittem a Bbiliát mert azt hittem hogy a tanárnő nagyon vágja ezeket a dolgokat de tévedtem, aztán Nikiékhez fördultam akik nagyon jóóók magyarból de neki se ment igazából olyan szintem volt idézem: "Volt az a Jézus is..." Igen Niki Ő is volt! Meg az az Isten is... Hát nem mondanék inkább semmit se...

Ma folytattam az ajándékvásárlást és jelentem: végeztem!!! És csak a csokis vonal maradt jövőhétre+ Kriszti ajándék Moncsival... Szóval jóó vagyok, vettem magamnak matek könyvet az-az feladatgyüjteményt lejártam a lábam- arkad, város minden volt ma...

Ittam egy finom forraltbort, még szerencse hogy volt kesztyűm,sálam mindenem, annyira bevoltam öltözve hogy csak na....

Lesz segítségem a blogom szerkesztésében, köszönöm, köszönöm, majd holnap beszélünk....

(Sokminden tervbe van,de ezzel eddig is így voltm- csak nem nagyon jöttek össze a dolgok...de most?? itt az esély)

Reggel hajnalimise gondoljatok rám! 06:00-től

262 NAP


--------------------------------------------------------------------------------
Ma elültem mert elegem van a zajból, abból hogy 12 gimnazistakén rajtam kívül senkit se érdekel az egész de ez most komoly és nem viccelek, végig dumálták a matekot a bioszt... Bioszon összefogalalás volt, ami jelenesetbe annyit jelentettm hogy 2 beültünk a tanárnő elé, és lediktálta hogy mit nézzünk át...az Adriékat se érdekelte az egész pedig ők mindig készülnek, figyelnek meg minden,... Szerintem ez már botrány...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése