2009. december 29., kedd

2009 júni 24

Reggel felkeltem- nagyon nehezen Szundi az örök barát keltett negyed7 fele mert ugye 06:50 busszal mentem be- bár legszivesebben biciklivel mentem volna dehát az idő nem nekünk kedvez- sajnos...! Sajnos ma reggel nem találkoztam Csöndes dokrourra- pedig ilyenkor mindig szoktunk találkozni!

Sajnos hasfájással de szoknyába mentem be nyitóra- ami azért vicces mert tavaly is abba voltam nyitón- magassarkúba, és jöttem haza száltam le és beleakadtam a cipőm sarkába- nagy lyük tátongott a helyén szóval szép..! Nagyon éhes voltam mert csak azért ettem hogy betudjam venni a gyógyszeremet ami kevésnek bizonyult és nagyon éhes voltam! De már nem volt időm reggelit venni mert féltem hogy elmegy az 50 buszom...! Szerencsére nem így lett és még helyem is volt!

Beértem a suliba- erre- ofő kezembe nyomott egy nagy csokor virágot - mondzam-köszönöm, köszönöm, de nem kellett volna...! Na jó ez nem így volt- de azért meglepődtem- hogy rám gondolt - arra a személyre aki átadja az elnőkúrnak a csokrot...! Találkoztam vele vagy legalább is szerintme nem vele hanem egy másik elnőkkel...!

Találkoztam Kingussa- aki fél 9 ment be angolra- szegények de legalább túlvannak már rajta! Egyik csajsziról tudom hogy visszadta a német tételét többet nem tudok- csak pont mentem haza- és akkor ofő néni kiment dohányozni és jött a helyzetjelentéssek...! Néhány fontos infó holnapra!!!!!!

10:30 megyek be és huzok tételt
1 óréval elött kell bent letti 09.00 busszal készülök bemenni...

--------------------------------------------------------------------------------

11:30 TÖRI

12:30 MAGYAR
12:40 NLMET
Szóval ezt érdemes tudni a holnapi napról- nagyon kiváncsi vagyok már- senkivel nem beszéltem ma, mert akkor csak felidegesíteném magam hogy a többieké milyen jó lett és csak a többiekhez mérném magam! Szóval ma tiszta nyugalom- biciklizés a Dunához, sajnos eléggé megvan áradva, hintáztam, pm 4 és Adagio társaságába...! misén voltam imátkozni a holnapért...! Szóval ennyit mára!!

Kalappal az érettségiőknek és persze magamnak!!! jó tanulást a többieknek!!! Kalappal!!!!

HAJRÁ 12.E MÁSOKID FELE- ERGO- MI!

68 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése