2009. december 28., hétfő

Ez a hétfő is ugyanolyan unalmas hétfőnek indult mint a többi. Különösebben nincsenek stresszes tárgyaim , inkább csak olyan "vegetálos" nap.... Volt egy matekom (itt még telses látszámba) aztán egy tesim lyukasora mint mindig, aztán jött egy levélszedős-gödörbe esős osztályfőpnőki, ahol is igen jól olvastad belesetem a gödörbe amin persze jot nevettem! Vicces volt, megis sérülhettem volna, DE nem történt semmi se, jót nevettem. Jött utána egy német ahol semmi rendkivüli nem volt, ahogy emlékszem. Fizika, most jönnek a nap érdekességie: óra elején beírták a hiányzokat mint 4 éve minig, kikérszkedett 2 lány...és nem jöttek vissza! Na szép....! Maradtunk ketten magyaron, legalább a tétellel nem kell aggodnom, kivan dolgozva nem lesz olyan rossz ahogy láttam már csak meg kell tanulnom.... Nagyon kevesen voltunk, Orsi, Enikő, Hajni, Én és Lengyel Ágnes tanárnőm, elfogok menni majd mindig, különben pedig lekéstük a fél 2 buszt, szóval jöttünk a háromnegyedessel... Balázs volt anyunál délután, tanultam törot tételt, és 2 bioszom lesz holnap egyiken TZ lesz és még semmit se tudok, szóval halál lesz ahogy látom....

294 NAP

MEGYEK VISSZA TANULNI!

Holnap megjön a könyvem! Szóval kicsit megnyugodtam, de valójában fogalmam sincs hogy ki veszi át, mert anyánál papirgyüjtés lesz, nekem faktom van , Klau tudja fene mikor jön haza! Sebaj mad valami lesz!


2008-11-11 18:46 kedd

Kedd, kedd, kedd, ebben a mai napban semmi jó nincs,ezt mostmár lassan 19 óra után kijelenthetem, igaz mégcsak kb 9 óráj vagyok fenn, de szörnyű az egész...

Kihívtak töriből felelni még szerencse hogy IV Bélából és a tatárjárásból kellett és nem pedig a reformkorból, mert szinte semmit se tudtam mint az Enikő kb, anya mondná hogy iszonyat mákom van! Azért el kell mondanom hogy tudtam a dolgokat-na de ezt most nem kell tulragozni! Ment és kész!

Megjött a Csernus könyvem, DE sajnos nem kaptam meg ami kb félórán mulott és nem többön, a helyzet rosszabb mint gondoltam. Hazaértem és anya mondta hogy voltak de akkor még nem volt otthon de kaptam egy számot amit persze fel is hívott, és a pasi kijelentette hogy már ásványon van ami persze kb 5 km de neki nincs idelye időhőz van közve és nem tudja visszahozni mert Hegyeshalomba kell még mennie.... Különben ettől féltem vasárnap azaz a rendelsés ota hogy milesz ha nem kapom meg?? Még mikor rendeléskor amikor küldtek e maint akkor oda volt írva hogy rendelések száma 3....- vissza írtam hogy nekem csak 1 könyv kell és egyet hozzanak ki,erre a nő visszírt , hogy csak egyet rendeltem, érdekes módon ma 3 könyvet akartak kihozni. A pasi itt hogyott egy lapot telefonszámmaé amit persze azonnak széttéptem -szóval a futár meglépett a könyvemmel; írtam a könyvesbopltnak erre kedvessen visszírják,hogy a futárszolgálat nem az ő dolguk.... Elment a kedvem az egésztől a könyvtől a pénteki előadástól mindentől az egész élettől... Ilyenkor érzem ugy hogy az egésznek semmi érteme nincs....Egyszerűen belefáradtam...

Jóhír: fogalam sincs hogy milesz a könyvemmel hogy egyáltalán megkapom még valaha?? fogalmam sincs már nem is érdekel az egész! Ami biztos neten nem rendelünk többet könyvet!

293 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése