2009. december 28., hétfő

Zazie

Zazie: "helyreállt. Folyamatosan csökkentettük a gyógyszerek mennyiségét. Rossz napok vannak, de a kezdeti folyamatos szélsőséges hangulat ingadozások eltűntek. Már nem fenyeget a veszély, hogy elveszítem a kontrollt. A körülményeket is figyelembe véve stabil a lelki állapotom. És ez jó !
Bejegyezte: Zazie dátum: 15:37"

szia detta vagyok 19 éves vagyok másfél éve elmentem a születésnapoom véradásra és akkor derült ki hogy HCV van , 90' születtem a vért azután 92 ' szürik HCV ra, én is interferon kezelést kapok - nagyon gyorsan kaptam gyógyszer... ahogy itt olvastam éveket kellett várnod rá.... én 9 hónap után kaptam...
én lassan végzek már a kezeléssel ha jóltudom akkor januárba fogják felírni az utolsó adagot , igaz én többet szedetk - 3-0-3 Copegus 200 mg 168 db és heti 1 Pega
örülnék ha írnál az e mail címem bernindszeg@vipmail.hu
msn is felvehetsz
bernindszeg@msn.com
detta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése