2009. december 28., hétfő

Ma is...

Reggel bementünk anyával a 07:20 busszal hogy időbe bent legyünk, nem volt mára időpont csak annyi hogy jöjjünk és behívnak. Mentünk és behívtak- nagyon sokan voltak ma, nem is tudom pontossan mikor voltak utoljára ennyien miota járok. Bement egy fiatal nő és utána kb 40 percig senki se hagyta el az ovosi szobát, kezdtem magamba megíjedni hogy vajon mitörténhet ott? (DE persze semmi rosszra nem gondoltunk) A mosdora kivolt írva hogy nem műkődik és jol átvolt(levolt) ragasztva hogy véletlenül se tudjon senki se bemenni. Anya ezért elment másfele. Mikor hívtak be? Na mikor? Hát persze hogy akkor amikor anya nem volt bent velem, most egy másikajton mentem be, ott ahol multkor kijöttem... Ez a sok ajtó? már multkor is megjegyeztem...Anya bekopogott és bejött hozzánk, ma nem vettek vért, megkaptuk a papírjainkat amikot multkor elvettek vagy legalább is azt hittük-valójában csak elfelejtették odadni... Megkaptam hozzá a májfunkcios lapot is, mindent dokumentálni fogok azt hiszem holnap mert elöbb fogok végezni , meet jövök haza influenza elleni oltásra... Különben minden értékem jó volt, egy helyen van felkiáltójel. Most egy darabig nem kell mennem, mondták hogy majd postán értesítenek ha van valami is jönni kell...

UI: Lehet hogy biopsziát is fognak csinálni , mert lehet hogy kell a pesti nagytanácsnak aki elbírálja hogy kaphatok e gyogyszert, és ha igen akkor mikor?

298 NAP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése