2009. december 28., hétfő

Órán.. következő órába meghalok ez már szinte biztos! Gondoljaok rám! Waaa!

Este CSernus- most pedig becsengettek!

Becsengettek aztán powe-paintoztunk.Utána magyarra mentünk ahol írtam Kosztolányi Édes Annájából, feltettem a kezem megfogtam a lapom és fogtam magam és előre vonultam az első padba ezekután írtam 2,5 oldalt remélem értékelhető lesz, bár a magyar dogákról nem mondo inkább semmit mert nem mindig tetszik a tanártnőnek a stílusom.... Fél 1 busszal jöttem haz most megyek mert Adrival megyünk Csernust hallgatni a BBMK-.ba!


A mai napom, szépen kezdödött, és semmit, semmit,de semmit azégedta egy világon nem tanultam semmit se! Szóval holnap kell megmentenem a hazát és haladni! Reggel felkeltem, anya elment suliba kiderült hogy ott van a továbbképzésen Ernő bácsi is, anya mesélte kicsit okoskodó.. DE erná bácsi aranyos igaz nem tanít, és már nem is fog, de Nikit tanította és szerelmes volt belé! Ismerős volt a neve, de amikor mondta anya hogy komposztálnak náluk, hát akkor azonnal mutattam iwiw en is , és rögtön tudtam hogy egy Ernő bácsiról beszélünk... Caramelt le Carrambellázták. Különben pedig ma karamellizálatam, csak most ugy eszembe jutott... Reklám- kis kereskeledmi szünet...

Tegnap Orsival és a "szerelmesekkel" jöttem haza egy busszal, most pedig a féltelek című szám jön.... Holnap tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanulok, tanlulok, tanulok, tanulok...- ennyire szorgalmassan!!!!

Különben pedig anya szülinap mama névan is lesz, szóval anyának asztalt is kell foglalnom... Reggel elmentem kozmetikushoz amire hazaértem addigra Klau bement Győrbe kulcs persze sehol, de legalább voltam mamánél....

Anya ekkorra betükket kiírta: REGGELI ELÖTT IDD MEG A TEÁDAT!!!!!! persze hogy már épp reggeliztem! Nagyszerű.... Különben pedig fémmel nem lépher reakcióba, cukrot nem rakhacc bele, citromot is csak facsarva... Szóval össze-vissza öntögettem mert nem tudtam valami normálissan megoldani a dolgot... Délután Klau belerugott mert és kiöntötte, anya pedig teljessen odavaolt,apa nyugtatta hogy nem akkora dolog az egész... Most a győri fiu jön..- Fekete Dávid & Szinetár Dóra jön... Kiváncsi vagyok rájuk!!! Kicsit tanultam DE még KELL!!

289 NAP jelentem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése