2009. június 29., hétfő

Sikerültni fog- sikerülni fog-nem lehet hogy ne sikerüljön

SIKERÜLNI FOG- SIKERÜLNI FOG- ÉS SIKERÜLNI FOG!!!!!!!!
Igen Sikerülni fog :) Az van hogy mamánál voltam egész nap Klauékkal mentünk- láttuk a kanyarba a gyertyákat - és a képeket is a fiúkról valóban jó volt kicsit bezenyén és olyan fura végre úgy éreztem hogy jól vagyok tudom, tudom, néhány napja még pszihológushoz készültem de rájöttem hogy ők akiket mindennél jobban szeretek olyan megnyugvást- bizalmat- semmi számonkérést-nem kérdezik hogy miért sikerült így miért nem lett jobb... szóval egyszerűen annyira nagyon jó fejek de ezt eddig is tudtuk és bizonyították- a blogom a blogolon továbbra is blogszünetbe van - szóval miden megy tovább csak a "nagyérdemű nem olvashatja'"- szóval ez van így döntöttem és jól döntöttem és szerintem senkit nem fogok meghívni ide- szóval apa is olvasta hogy miket írok ide na jó ebből van elegem szóval fogtam magam és arébb ültem....! Sajnos még semmit nem tudok a temetésről de szerintem csak hétvége lesz - mert ugye boncolják őket- meg persze amire kiadják őket.. szóval szörnyű az egész nagyon személytelen az egész ahogy "róluk beszélnek"...! Ennyit mára!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése