2009. június 28., vasárnap

Remélem sikerül...!


Hahooo!!!! Nagyon késő van már egész pontosan 23:51 perc a laptopom órája szerint! Jelzem itt a NYÁR!!! Legalább is ami az én biológiai órámat illeti nyári üzemmódra kapcsoltam- tavaly nyáron is végig ez volt ami most is nem tudok-tudtam aludni - hurrá! Tökjó! Nagyszerű! Kiderült ma hogy miért voltak az Adagios fiuk a színháznál - valami céges buli lehetett Adri azt momdta hogy zártkörű rendezvény volt..! Mindig beszívom az ilyeneket - jönnek a városba zártkörű- elmennék utánuk - lemondják... na igen ez az én formám-...! Sokat gondolkodtam sokmindenen - itt van az Adri - magyar és a töri érettségigje is 4 lett- kicsit bosszantó mert ismerem az Adrit a hozzá nem állását -igen jól hallottátok neki az van...! Szóval és mindene sokkal jobb mint nekem- és sanszosabb hogy bekerül ezzel az eredménnyel egyetemer- fősulira mint én ... bár nagyon pozitívan látom a dolgokat és .... majd midnet hetek múlva meglátunk! Gondlotam hogy elszoökök Csongrdára Adagiora augusztusba már midnent kitaláltam- azt mondom a családnak hogy Krisztiékkel Pécsre megyek közbe pedig lemennék Csongrádba... bár hibázik a történet mert nem nagyon tudok hazudni szóval szinte 100% bukás- meg persze ahoz is gyáva vagyok hogy bedobjak egy ilyen mesét...! Na szóval ez a nyár is csak Adagio nélkül fog eltelni... de legalább láttam a Sanyit és ez mindenképp pozitív... és 1 perc és 24:00 van és hétfő- tól az érettségis,bankettos,tanulós, adagis fiukat láttam heten... és igen 00:00 van!!! Tökjó!!! Akkor végre ma Bezenye! Zárom soraimat este jövök...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése