2009. június 26., péntek

Ami fáj

Rájöttem hogy ha valamit őszintén kiszeretnék írni magamból akkor azt ide fogom- itt senki nem kérhet számon rajtam semmit... se azt hogy mit és kiről hogyan írok! El kell mondanom hogy iszonyat szemétségnek érzem az egészet túl azon hogy fájnak az eredmények- igen nagyon fájnak, mert úgy érzem hogy azért ezekért az eredményekért lényegesen többet tettem...! Talán megint történnie kell valaminek az életembe hogy megint azt mondhassan hogy igen- érdemes- megéri... lehet az egy sikeres felvételi, egy Adagio koncert, vagy valami olyan amitől kicsit naposabbnak tudom látni az életet...! Sokminden fáj- sok olyan dolog is fájni kezdett ma amiről eddig nem is tudtam hogy fáj- nem is gondoltam hogy rosz!
Szóval tudjátok nagyon nem tartom azt igazságosank hogy egy ilyen ember mint a Nagy Adri nem akarom bánktani - de nagyon rosz hozzáállása az élethőz egyszerűen hihetlen amivel ezt a 12 csinálta nem ment ki felelni 1 kapott szóval a dolgokhoz való hozzáállása és - 4 lett a töri érettségie... hogy van ez?? Szóval csak én vagyok ilyen szerencsétlen aki végigtanulja a 4 évet tiszta becsületesen- és most ez olyan érettségi bizonyitvány van a kezembe amivel sok mindent lehet csinálni - de felvételizni és tovább tanulni szinte sansztalan - bár nem kiabálok még el semmit... majd megláttjuk...! Csak azért bosszantó hogy aki végigcsinálta az elelet 4 évet-szóval ritka kevesen tanulnak ennyi törit mint én nem is viszem sehova tiszta sok energia elment vele, bele és most pontosan ugyanolyanok a jegyemin mint 12 évvégén kivéve német mert ott rendes volta a tanárnő Nagyon hállás vagyok Nóra néninek ezt soha nem fogom elfelejteni neki....! Szóval az az igazság hogy teljesen józanul látom a dolgokat és tisztába vagyok azzal hogy ilyen bizonyitvánnyal nem fognak felvenni...! Sajnálom...! Nagyon....! Majd jövőre talán kicsit nagyobb szerencsém lesz- nekiülök jövőhéttől a biosznak és igen ha nem 2009 be de 2010 be ott leszek Tanán a SOTE gólyatáborba!! Kicsit több mint 1 év!! de a jövőév csak a bioszé lesz!! és igen!! megcsinálom!! menni fog!! és remélem idén sikerülni fog-de ha nem akkor legalább mondhatom azt hogy már egy hónappal elötte készültem arra ami ma világossá vált!!!
De nem lesz így - nem lehet így!!!!! Az élet olyan hogy az egyik kezével ad a másikkal pedig elvesz- tőlem ma elvettem valamit. nem sikerült...! Szóval remélem minden rendbe lesz...!
Lehet hogy elmegyek jövőhéten párnapra bezenyére valahogy nincs sok kedvem az itteniekhez a kérdésekre hogy állandóan minden körülöttem és az érettségim körül forogjon...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése