2009. június 28., vasárnap

Folytatás- hozzászólások...


Ma 14 orakor értem haza egy 2hetes kirándulásrol,szerencsémre ép testel.Ne magyarázkodjunk,ott a legtöbb
kocsivezetö felelötlen, gyilkos,öngyilkos.Nem látni rendört,mindenki azt csinál amit akar.Hibássak a fák,az
utak,csak az idióta soförök nem.Fertöd-nél láttam egy esetet,egyenes uton balra neki a fának.A soför halott,
a fa a hibás? Nézzék már egyszer végre mi az igazság.Nem talán balkán órszág?

Jól értem, vágjuk ki az összes fát, aszfaltozzuk le az egész bolygót?......
Nyugodjanak békében. Az egyik srácot közelről ismertem, megdöbbentett az eset. Bízom abban, hogy sokan levonják a "tanulságokat" (út- és látásviszonyok, biztonsági öv használata, stb...), ill. az "szerencse", hogy nem találtak telibe senkit a keresztezett úton! Azon viszont el kellene gondolkodni, hogy egy ilyen közel derékszögű kereszteződés (magam is sokszor járok arra) túloldalán talán nem kellene ekkora fá(k)nak lenni, lehet élve megúszták volna (ez, ahogy már előttem említették már, bizony pár a közelmúltban történt halálos baleset kimenetelén változtathatott volna...). Őszinte részvétem a családoknak!
Jaaa, vagy ha jön szembe egy család -mondjuk Trabantban-, akkor meg ők halnak meg. Szóval nem az a megoldás ha az összes fát kiirtjuk, esetleg nem kellene a ködben száguldozni. Amúgy valószínűleg elég lett volna bekötni az övet, és akkor a csattanás után kiszállnak azzal hogy milyen k. rondán összetört az autó.

Persze lehet azt is hogy az övet leszarom és száguldozok a ködben - csak akkor meg nem a fa a hibás. Ez van.Nem a fák a hibásak,de ez nálunk nagy divat,meghagyni az út menti fákat...Részvétem a gyászolóknak..
70 méteres féknyom mellett így összetörni,azt gondolom száguldás...ahhoz képest mindenképpen,hogy reggel milyen látási viszonyok voltak.Novembert idéző sűrű köd!!!Nyirkos utak.Tetejében a biztonsági övet sem kapcsolták be,bár kötelező,ezt mindenki magánügyként kezeli---és sokan csak zavaró dísz tárgynak tekintik..
Az életről ez esetben ők döntöttek!Ettől függetlenül sajnálom őket,értelmetlen halál.Nem telik el nap ilyenek nélkül!Könyörgöm,tanuljunk már belőlük!Na nem am a fak a hibasak,mert eldobom agyamat!?Az ember sajatmaga gyilkosa amire nincs gyogyszer.ha az útszéli fák helyén mondjuk sövény lenne talán az elmúlt 1 hét balesetei után 3an még köztünk lehetnének csak a megyéből! nyugodjanak békében és sok erőt a családoknak!Bizony!Elöre kell gondolkodni!Ez a tragédia is simán meglőzhetö lett volna.Jó páran okulhatnának a sok balesetből!Az okos más kárán,a hülye a sajátján tanul.
Nyugodjatok békében fiúk... Részvétem a családoknak és a többi barátnak!

Ez a lényegen nem valtoztat hogy be voltak e kötve meg ha beletek volna kötve bla bla....
sajnos meg haltak!!!!!nagyon jo barátom volt az egyi srác a másikat csak ismertem
jo emberek voltak!!!!!nem kell öket bántani mert már sajnos nem jönnek vissza!!!!!!
!!!!nem kell keresni az okokat!!!!!!!!!!!!!nem változtat semmin!!!!
Nyugodjanak békében!!!!!
részvétem a családnak!!!!!Isten veletek fiúk....

Kérdem én, az egyszerű, bár nem óvatos vezető: mi a francnak van az a rohadt biztonsági öv. Szegények még élhetnének, ha használják. A légzsák kutyafarát nem ér önmagában. Aztán, ha száguldani van kedve valakinek, üres úton hát menjen. De használja az övet!!!! Ha ezt teszik Ők is, most saját kárukon tanulva már mindig bekötötték volna magukat. TEGYE HÁT MINDENKI, AZ Ő KÉRUKON TANULVA, KÖSSÉTEK BE MAGATOKAT!!!!!!!!!!!!! Részvétem a családnak!!!

APAFI! A velemenyet mindenki megirhatja akarmilyen szomoru is az eset,es a lenyegen nem valtoztat!nem figyelt oda amire kellett volna,nem voltak bekötve meg jo hogy nem masoknak mentek!Lobbo71 2009.06.27. 10:51
Ha megengedi, pontosítom ezt: "egy ilyen autó 100 km/h sebességről kb 40 méter alatt áll meg."
Igen: tökéletes műszaki állapotban (fékek, gumik), száraz (!) úton, maximális pedálerővel (ez utóbbit a vezetők 99% soha nem használja, vészfékezésnél sem, ezért kellene szinte minden közlekedőnek sokkal több professzionális vezetési gyakorlatot venni, lehetőleg saját autóval). A többi stimmel, a sebességet a szakértő majd megállapítja, de a tudásunk utólag sajnos a fiatalokon már nem segít. Nyugodjanak békében.

Szerencsétlenek más kárán sem tanultak,nem tanulták meg azt sem
látni és látszani!!?? Vajon miért 1 pecét -talán 5 percért ők tudnák elmondani
azoknak akik várták őket.
Elgondolkodást a vezetőknek, megnyugvást a családoknak!Csak azzal történhet meg,aki hajt ész nélkül! Mással meg akkor,ha ilyennel szembetalálkozik.30 évesnek már lehetne itélöképessége.Kisstop, egyáltalán nem mindegy, ha látja ezt egy krónikus gyorshajtó, talán elgondolkodik és legközelebb lassabban megy, máris megérte.
Mellesleg nem fordulhat elő ilyen mindenkivel, mert vannak olyanok, akiknek elég eszük van hozzá, hogy ne 160-as sebességgel közlekedjenek egy ködös úton. Kegyetlen dolog, de ezt hívják természetes kiválasztódásnak.
Nem véletlenül szajkózzák,hogy útviszonyoknak megfelelően vezetni! Biztonsági övet nem disznek találták ki.Csak émelyik embernek derogál használni. Még szerencse,hogy több,vétlen áldozatot nem követelt,mert mehettek volna a kereszteződésben.A vezetni tudást nem a gázpedál tövignyomása jelenti!

nem mindegy hogy mennyivel mentek, mennyire lépték túl a sebességet Lobbo71 ???Meghaltak a tényen már nem változtatt. szerintem nem okoskodni kell, hanem elgondolgoni, hogy velünk i bármikor megtörténhet...Elég szomorú eset! Tegnap éjjel Brucktól Győrig max. 60 km/h sebességgel lehetett közlekedni, és a GPS segítette sokszor a tájékozódást, hogy az út vajon merre megy?!

Sajnálom a két srácot, mert értelmetlenül haltak meg!

Figyeljünk egymásra, vezessünk óvatosabban!Képekből is látszik csak a motorháztető égett,szerintem.AmIkor eloltották a tűzet már késő volt,bennülőkön nem lehetett segíteni.Szomorú két fiatal értelmetlen halála,elkerülhető lett volna óvatosabb vezetéssel,mint mindig szerintem az ilyen balesetetek 99%-a elkerülhető lenne ha normálisan idő és útviszonyoknak megfelelően vezetne mindenki!!!!!!
Miért kell még jobban ízekre szedni ezt a tragikus eseményt? Hibás volt a sofőr. Szinte naponta megtette ezt az utat, de a természet most közbe szólt. Nem kellett "száguldozni" , hogy a tejfehér ködben és a síkos aszfalton megtörténjen ez . Részvétem a családoknak!
Kisstop egyetértek veled.Bármikor bárkivel megtörténhet bármi, ha vétlenek ha nem.Meghaltak és nekem a barátaim voltak.Részvétem a családnak.

Ezek a fényképek nem mutatják a helyszínt.
Ha jól értem az utkereszteződésben egyenesen haladtak trovább és a fának hajtottak?
Kisstop, egy ilyen autó 100 km/h sebességről kb 40 méter alatt áll meg. Ez az autó meg 70 méteres fékezés után úgy ment fának, hogy meghaltak benne... Elég durva gyorshajtás volt ez.

Nem mindegy, hogy mentégtek vagy sem, vagy hogy kirepültek vagy sem...meghaltak! Nem kéne ezen csámcsogni. Ti sem biztos, hogy máshogy csináltátok volna, utolag könnyű okosnak lenni, ha élnénk szegények akkor most már ők is tudnák, hogy mit kellett volna csinálniuk!
Nyugodjatok békében! Részvét a családnak!
Egyébként meg mind ketten ismerték a szigetözi utat, Dunaszegen nőttek fel, valószínűleg más miatt történt a baleset, előfordulhat, hogy ha nem mennek gyorsan akkor is bekövetkezik!!!Részvétem!!!:(:(

Tamás 77! Kérlek, ha nem tudsz normálisan reagálni ere a szomorú esetre, akkor inkább ne írj semmit!!
A hozzászólásod Téged minősít...Nemnormálisak.Minek száguldozni az amúgy is rossz szigetközi úton.70 méteres féknyom?Nem semmi.Van esze az ilyennek?Őszinte részvétem!!:(A lényeg talán az lenne, hogy ne hajtson senki eszement módon.Hogy kiégett vagy nem,,a tényen nem változtat,meghalt két ember a száguldás miatt.Köszi patriot.ezt nem tudtam.Sokkoló "fotók"-de én csak 1 fotot láttok.Kigyulladt autó?A tv hirekbe,azt mondták h.benn égtek a kocsiba.A képen más látni.Most mégis mi igaz?em repültek ki az ablakon,de nézd meg hol a műszerfal!
Én is erre gondoltam, de ennek meg az mond ellent hogy a szélvédő egyben van, tehát nem repültek ki a kocsiból.Nem tört össze annyira, hogy feltétlenül meg kell halni benne. Feltételezem, a biztonsági öv ebben az autóban is csak dísznek volt.

Csináljuk a Fesztivált néztünk Klauval Klau most épp számokat tölt le- én láttam az Adrit! Szóval akkor ettem finom gyümölcs salit és holnaptól szigorú fogyokúrára fogom magam szóval sok zöldség-gyümölcs dinnye még szerencse hogy nyár van - szezonális meg minden! Lehet hogy megyek holnap Bezenyére anyával és Klauval- valahogy nagyon nincs most kedvem semmihez és senkihez... ennek persze több oka is lehet nem tudom hogy mi az - de nincs kedvem senkihez- se csajokhoz most nagyon nem senkhez sem...! Egyedül talán Adagiora mentem volna szívesen de ugye az nem lesz szóval sansztalan- Konfederácios kupa kezdődőtt most el! Mára ennyit - szép estét!

Ma kiderül hogy az Adagios fiúk miért is voltak Győrbe?! Adagio koncert volt és nekem nem szóltak!!! Hallottatok már ilyet?? ha nem vagyok eléggé szemfüles akkor nem dertül ki és lehet hogy soha nemtum meg hogy itt voltak azaz jönnek a fiúk... Céges buli volt valahol azaz a Színházba és ott voltak -sajnos zártkörű volt szóval nekem nem szóltak...! Így jártam... na szép..! Bezzeg várpalotát lemondták és Győrbe meg eljöttek 60 embernek játszani..! nem szép...! na jó ennyit erről
ADAGIO (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése