2009. július 1., szerda

Ma

Nagyon jó képeket találtam ma- remélem sikerül feltölteni vagy sem- de nagyon jó képeket találtam persze Sanyiról de ha Sanyi akkor legyen Sanyi! Különben lejártam a lábamat azaz letekertem- dinnyéért- bementem a mi boltunkba ott nem volt dinnye - aztán utána mentek Ladamérra csak lesz valahol és végül a II boltba találtam de ott se volt valami szép - de legalább finom volt- nagyon jó kis dinnye! Holnap megyek bezenyére anyáákkal- mert a kereszték nyarélnal. Sajnos a temetésről semmit se tudok egyenlőre - de azt hallottam hogy a nagypapájának nem merték megmondani ki tudja hogy mi történne de a temetésig mindenképp el kell mondani neki... jaj annyira nagyon sajnálom őket annyira szerencsétlen család...! Most megyek ennyi történt ma!!! Imátkozom nagyon nagyon hogy sikerüljön és végre felvegyenek!!!! jaj nem lehet!!! sikerülnie kell!!!
Fel fognak venni!!!!
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése