2009. július 5., vasárnap

Jöttem!!!

Nos igen nem történt semmi érdekes Bezenyén voltam, jó volt de végül is hazajöttem! az van hogy minden csudaklassz most vagy legalább is nem érzek semmi rosszat! Sajnos Dorka kutyája Brúno itt hagyott minket a napokba nagyon sajnálom - nagyon rosz érzés!
Holnap feladom a postán a módosításhoz szükságes papírokat az az 1 papír van és a bizonyítványok...!
Kderült hogy a másik fiút hamvasztani fogják- talán nem annyira megrázó egy hamvasztás mint egy temetés... szóval az a hang amikor dobják a földet a koporsóra-nagyon fájdalmas és keserves a hozzátartozóknak. Végül nem mentem Rigópusztára - otthon maradtam- jobb otthon vagy én nem is tudom!
Pont anyáék momdták hogy sehova se megyek és így senkivel se fogok megismerkdeni- és hogy nem hiányzik e egy fiú az életmből? ezt is megkérdezték... Eléggé hülye kérdéseik vannak nem? de , de persze hogy hiányzik de így hozta az élet így alakult nem tudok mit tenni...
nagyon félek - jaj Istenem annyira félek hogy nem fognak felvenni...!
És elterveztem hogy a biogia mellett maradok- biológus szeretnék most épp lenni tudom tudom jókor de ez már lassan 1 napja érzem! :-)
Debrecenbe szeretnék menni a TTK biológia szakra! De előbb remélem mehetek Tatára és az SE re!!!! Jaj sikerülnie kell!!!
Sajnálom Dorkát-de azért jó korházi gyakorlatot neked! Ég veled Brúnó :( Nagyon sajnálom! Majd valamikor jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése