2009. július 8., szerda

Legyen júli 23!!!!

Sok minden törént de annyira nem fontosak szerintem!!! Nyakunkon a ponthatár- bizik postázva most már csak várni kell és imátkozni!! Remélem sikerül és bekerülök!!
Ma végre megyünk csajokkal bulizni! anya is jobban van már!!! És Szép nyári nap...! Jaj annyira nagyon szertem ezt a számot!!! Huh nagyon jóó! Főleg most hogy az Operett színház feldolgozta és színpadra vitték- lehet hogy augusztusba felmegyünk a Nagy Falúba alias Budapestre :) Dorkát idéztem csak :)
Hát egyenlőre ennyi dióhéjba! Nem tudok mást írni ha lesz valami akkor jelentkezem!!! jaj én már nagyon para vagyok... de remélem és azt mondom hogy sikerülni fog :)
Holnap Hussam :) Tökjó 1 hónapja kezdődőtt a szünet azaz 3 hete de 1 hónapja voltunk Szombathelyen pont ma van 1 hónapja...! Akaram menni kozmetikushoz mát semmi nem lett belőle meg szerintem már nem is lesz mert kb 10 perc múlva elmegy a gyerekért az oviba vagy hazamegy és én pedig így jártam...!
Szép nyári nap
Foltos farmerek az út mentén
Szép nyári nap
Sokan vándorolnak úgy, mint én
Szép nyári nap
Minket nem zavar a forróság
Szép nyári nap
Néhány óra csak a távolság
Szombat délelőtt a csizmám felhúzom
Ha szikrázik a nyári ég
A szürke város porát lassan elhagyom
És indulok, indulok feléd
Szép nyári nap
Foltos farmerek az út mentén
Szép nyári nap
Sokan vándorolnak úgy, mint én
Hétfőn újra kezdem átlagéletem
És azt teszem, mit tenni kell
De hétvégén nem tarthat vissza senki sem
Hát indulok, indulnom kell
Szép nyári nap
Foltos farmerek az út mentén
Szép nyári nap
Sokan vándorolnak úgy, mint én

Na ennyit mára!! valamikor jelentkezem!!4 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése